Gå til innhold

Liten oppdatering..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal jo vente med å begynne å prøve til jeg har fått 100% fast jobb.

Da jeg skulle begynne med pearlyen for litt over en uke siden, sa sambo at det ikke kom til å bli NOE sex de mnd det tar før pearlyen "kjenner" syklusen min..

I går var første dagen etter at jeg var ferdig med mensen, og hvem var det som hadde sex?

*haha*

Joda, var oss det! =P

Han hoppa av i svingen da, men det er helt greit for meg..

Spurte han om det var prevensjonen vår fremover, og da sa han:

"Ja, er ikke det greit da?"

Jeg har funnet ut at hvis jeg blir gravid nå, så er det ikke verdens undergang.. Jeg skal nok klare å få meg en jobb. Og sambo tjener jo 400000 i året, så det går nok fiiint! *hihi*

Måtte bare fortelle det! ;o)

*GOD PÅSKE ALLE SAMMEN*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke NOE sex? ha ha, liksom;)

Tenk om du blir gravid i løpet av våren da, så artig:D

Skrevet

Ja han sa det! *hihi*

Og så sta som han er, så trodde jeg faktisk på det!

Men første dagen han hadde mulig, klarte han ikke å dy seg! =P

Jeg har søkt på 3 jobber i barnehager som åpner til høsten, håååper jeg får en av de.. Da hadde det vært såå mye bedre! :o)

Skrevet

etter at jeg slutta på p-pilla pga bivirkninger har vi også pleid og hoppe av i svingen, evt kondom i svingen... hvor stor sansynlighet er det egentlig for å bli gravid da? har tenkt endel på dette, men trodde det var så liten sansynlighet at det gikk greit... vil liksom ikke "lure" kjæresten min heller.. noen erfaringer?

Skrevet

Nei jeg aner ikke om sjansen er stor. Er jo flere her som har brukt den metoden i flere år!

Men sambo her vet at det er en sannsynlighet for at jeg KAN bli gravid da, så det er jo hans valg..

Du får fortelle kjærsten din at det kan skje, og heller spørre om han vil fortsette med den metoden da! :o)

Skrevet

Har flere venninner som har brukt hoppe av i svingen i flere år uten å bli gravide (som jeg veit om da), så det er vel ganske safe så lenge man ikke er superfruktbar. Noen blir jo gravide bare man ser skjevt på dem, he he:)

Skrevet

Hei på deg!

Lenge siden sist :=)

Hoppe av i svingen? Hihi! Det er bedre en IKKE noe sex i det hele tatt :=)

Hvordan går det på jobbfronten da?

Jeg har helt glemt hva du vil jobbe med igjen? Sorry :( XXX fingrene for at du ihvertfall finner deg en jobb 100 % slik at dere snart blir offisielt prøvere :=)

Stor påskekosmos til deg!

Skrevet

Hei! :o)

Ja det er lenge siden! Er ikke så mye her inne lenger jeg..

Eller leser masse, men skriver ikke så mye! =P

Ja, jeg er fornøyd med den altså! *hihi*

Jeg har som sagt søkt på 3 jobber, i 3 forskjellige barnehager som skal åpne til høsten.. Håper SÅ at jeg får en av de!!

Påskeklem tilbake! ;o)

Skrevet

Jeg visste at han ikke ville klare å ikke ha sex!! *hihi*

Så gøy da, kanskje det blir en liten spire på dere snart=) Og du klarer nok å få deg en eller annen jobb hvis du blir gravid ja. Men 400 000 er jo mer enn nok for å forsørge en familie.

Dette var jo en super nyhet!=)

God påske til deg og!

Klem

Skrevet

hallo tanta til celine!jeg håper virkelig at du får deg en jobb snart slik at du kan begynne prøvingen:) sambo og jeg har brukt hoppe av i svingen metoden i 2 måneder og driver på den 3 nå og det har ennå ikke skjedd et"uhell". vi skulle absolutt ikke ha noe sex rudt el men nå er jo syklusen min så rar så vi aner jo ikke når el er så vi bare fortsetter med å hoppe av i svingen vi:)forventet el var for en uke siden.... men hvis du veit når du har el sånn ca så er det nok lurt å være avhold et par dager før og etter el for at metoden skal være så sikker som mulig...

Skrevet

*dreamer*:

Nei, han klarte ikke å holde seg! =P Mannen min vettu! *hihi*

Ja, han tjener nok til at vi skal klare oss, men det er liksom den tryggheten med at JEG har jobb også. At jeg har noe å komme tilbake til etter permisjonstiden osv..

Men vi får se! :o)

Hønemor:

Jeg tror nok ikke sjansen er så stor for å bli gravid med denne metoden.

Som sagt, er jo flere her inne som har brukt den metoden i 2 år og sånn.

Jeg bruker pearly jeg vettu, så den lyser jo rødt de dagene jeg er fruktbar. Men nå i begynnelsen lyser den rødt hver dag, siden den ikke kjenner syklusen min. Men vi hopper av i svingen forde! *hihi*

Håper alt er bra med deg da! :o) Lenge siden jeg har "sett" deg her inne. Men nå skriver ikke jeg så mye selv da, leser mest om dagen jeg! =P

Skrevet

Så moro!!! =) Håper det blir en liten spire om ikke så lenge da ;) hehe

*krysse fingrene for*

Skrevet

Takk for det! :o)

Samme til deg! Håper det er en liten spire inni der! ;o)

Skrevet

Får satse på det ;) Da kanskje vi får spirer ganske likt ;) hehe... Hvis dere fortsetter som dere gjør nå!!

Det blir sikkert kjempebra!! Åh....! Blir spent på dine vegne jeg nå! ;)

Skrevet

Ja kanskje det! *hihi*

Selvom jeg tviler på at sjansen for å bli gravid sånn her er så stor! =P

Men hadde vært artig da! ;o) Tiden vil vise! =P

Skrevet

Tanta til Celine:

Så moro at dere hadde sex første dag etter mensen da!

Håper det fortsetter!

Vi bruker BC + kondom.... men den kommer ikke på før etter en stund...

Viste sambo tegnene for de neste seks dagene i går: i morgen er det størst sannsynlighet for å få gutt, så gutt igjen, så en dag like stor for gutt og jente og så to jentedager før el forventes om fem dager!

Det tok en stund før dongen kom på hehe....

Spennende dette! Min sambo vet at det er en risiko, men han tar den :)

Håper min sambo blir like ivrig som din etter hvert! Jeg håper vi er prøvere utpå høsten jeg! Og da håper jeg at du har blitt gravid :) Får håpe du blir gravid nå på våren og får vinterbaby 2008!

Skrevet

Ja, det er ganske spennende det her! *hihi*

Men vi kjører jo ikke løpet fullt ut da! =P

Bare det å ha sex uten hormonell beskyttelse er deilig syns jeg! :o)

Så bra at han tør å ta risiko da, kan jo bli en liten spire ut av det!

Satser på at vi begge er ordentlige prøvere utpå høsten, og at vi begge blir gravide fort som fy! *hihi*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...