Gå til innhold

alvorlige svingninger....?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg er bekymret bekymret og atter bekymret. har plutselig blitt fortvila over samboern og tviler på vårt framtidige forhold (ikke gjort det tidligere), tviler på alt, til og med meg selv...

trives ikke. er i uke 7 snart og har allerede lagt på meg 3 kg, er kvalm og føler meg mndre attraktiv. av denne grunnen stoler jeg ikke på sambo og er blitt litt sjalu...

 

BLIR GAL!!

 

Flere som meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt det sånn selv, men vet at min venninne hadde det sånn, og det ga sag med én gang hun hadde født. hun var lei av både ungen i magen og samboeren...! Nå er det jo en stund til du skal føde, men hvis du klarer å se lyset, så tror jeg nok at det forandrer seg! :)

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..jeg tviler på hele svangerskapet. og bekymrer meg veldig..kanskje jeg bør snakke med legen min eller noe. Jeg synes ikke noe er lyst, dessuten har jeg en datter fra før på 4 år. Kjipt å ha det slik. det verste er nok at jeg ikke har noe lyst å gjøre de aktivitetene jeg holdt på med før jeg ble gravid......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har en venninne som gikk gjennom svangerskapet med de samme følelsene som du beskiver. Hun var kjempefortvilt, og tok kontakt med sin lege. Det er visst vanligere enn man kanskje tror å ha det slik som du beskriver i et svangerskap. Ta kontakt med legen din, og forklar hvordan du har det! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det som deg da jeg var gravid første gang... Husker jeg ble veldig fortvilet, og visste overhodet ikke hva jeg skulle gjøre, men bestemte meg for å satse på både barn og sambo etter flere samtaler med lege og jordmor. Hun forklarte at dette kunne ha en sammenheng med hormoner, lite søvn, mistrivsel på jobben og det å skulle tilpasse seg en helt ny tilværelse med barn og mye mer ansvar.

 

Da jeg fikk babyen ble alt mye bedre, men det er slitsomt å gå med sånne tanker over lengre tid. Jeg ble bedre og bedre etterhvert jeg da ihvertfall! Hjelper veldig mye å snakke med noen!

 

Er gravid og kvalm igjen nå, og nå merker jeg de samme tankene kommer igjen - så jeg tror nok dette har veldig mye med hormoner å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...