Gå til innhold

savner å røyke hasj

Anbefalte innlegg

nå holdt ikke jeg så så lenge og røyket ikke hver dag heller, bare nesten.. hadde en periode på ca 3 måneder før jeg ble gravid hvor jeg røyka fra 3-9 ganger i uka.... (ja jeg vet, det er bare 7 dager i 1 uke).

jeg kuttet med en gang jeg ble gravid (ikke planlagt), og jeg fikk ingen fysiske abstinenser (vet ikke om det er mulig en gang?), men hadde følelsen av å bli sprø på kveldene innimellom.. det føltes som jeg ikke taklet å være meg selv, hele tiden.. altså, jeg vet at jeg ikke blir en annen av å røyke, men var alikevel ikke helt meg selv alikevel.. men jeg holdt ut. hadde ikke samvittighet til å utsette barnet i magen for hasj.

nå, 3 år etter har jeg to barn, og en gang i blandt får jeg skikkelig lyst til å røyke! men jeg prøver å la vær, både fordi jeg ikke vil være en sånn mamma og at jeg ikke tør... jeg har vurdert det, men det har da vært etter at barna har lagt seg og mammen min er hjemme. men jeg kan, og vil ikke røyke inne når barna borti gangen! og jeg tør ikke stå ute! tenk om noen kommer? tenk om noen ser meg??

men det spørs om jeg kommer til å røyke hasj når barna blir så store at de skal være hos besteforeldre en hel helg.. jeg synes ikke det ille, barna tar jo ikke skade av det da.

fler som tenker som meg?

hva gjør dere når dere får såå lyst til å røyke?

hilsen flink jente

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8886303-savner-%C3%A5-r%C3%B8yke-hasj/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...