Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Skjønner ikke hvorfor det skal være lurere å fullføre. Dess fortere mann får mensen dess fortere får man vel EL?

Sluttet på dag 10 eller noe også 2-3 dager etter fikk jeg mensen igjen. Vil ikke det si at kroppen bare har "rensen" seg for å begynne på nytt igjen?

Hei! Var bare innom her for å lese litt, men dette spm. måtte jeg bare svare på: Du må for all del ikke slutte mitt i brettet! Det gjorde jeg en gang og fikk ikke mensen igjen før etter 5 mnd. Når jeg sluttet på pillen denne gangen (etter å ha spist hele brettet) så kom mensen som bestilt og den har vært regelmessig siden. Selvfølgelig er dette individuelt, men det er jo en utrolig kjedelig risiko å ta. Uansett, hva du velger, så lykke til med prøvinga!

Annonse

Jeg sluttet midt i, var så lei av å gå på de for fikk så mye mellomblødninger. Vet at egentlig bør fullføre brettet for å ikke klusse opp i hormonbalensen i kroppen. Men det gikk fint, selv om har hatt litt uregelmessige sykluser til nå. Men det kan en jo ha uansett når har gått på pillen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...