Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fullførte dere siste brett, eller kuttet dere midt i brettet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fullførte det brettet jeg var på..

sluttet i desember 2005..

Skrevet

Jeg fullførte=)

Skrevet

men er det ikke lurt å fullføre med tanke på syklusen..?

Skrevet

Det er nok lurt å fullføremed tanke på syklus, ja. Men vet om flere som har slutta midt i.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor det skal være lurere å fullføre. Dess fortere mann får mensen dess fortere får man vel EL?

Sluttet på dag 10 eller noe også 2-3 dager etter fikk jeg mensen igjen. Vil ikke det si at kroppen bare har "rensen" seg for å begynne på nytt igjen?

Skrevet

tok resten av brettet....

tenkte det var best, for da kom mensen og det var bare å sette igang. kaste pillene, og begynne på folat.

Skrevet

Jeg mener at legen min har sagt at en aldri skal slutte midt i et brett i forbindelse med at jeg måtte slutte før en operasjon. Men hvor "farlig" det er vet jeg ikke:)

Skrevet

jeg fullførte brettet. Tenkte at det ble "rett" ifh til syklusen

Skrevet

Sluttet midt i..

Jeg har hatt 28 dagers syklus hele tiden :)

Skrevet

Hei! Var bare innom her for å lese litt, men dette spm. måtte jeg bare svare på: Du må for all del ikke slutte mitt i brettet! Det gjorde jeg en gang og fikk ikke mensen igjen før etter 5 mnd. Når jeg sluttet på pillen denne gangen (etter å ha spist hele brettet) så kom mensen som bestilt og den har vært regelmessig siden. Selvfølgelig er dette individuelt, men det er jo en utrolig kjedelig risiko å ta. Uansett, hva du velger, så lykke til med prøvinga!

Skrevet

jeg hadde vel igjenn 3-4 tab i gjenn, men da gikk de bare i glemmeboka:) har syklus på 31 dager.....

Skrevet

Jeg sluttet å dag 6-7, ble gravid med en gang!

Skrevet

Jeg sluttet midt i, var så lei av å gå på de for fikk så mye mellomblødninger. Vet at egentlig bør fullføre brettet for å ikke klusse opp i hormonbalensen i kroppen. Men det gikk fint, selv om har hatt litt uregelmessige sykluser til nå. Men det kan en jo ha uansett når har gått på pillen

Skrevet

hei... jeg kuttet mitt i brettet

Skrevet

jeg fullførte...og sluttet for godt fordi jeg ikke orket å gå på apoteket og hente nye :)

Skrevet

jeg kuttet midt i, fikk mens med en gang, har hatt regelmessig mens etter det... ca 30 dager mellom hver gang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...