Gå til innhold

gutt? jente?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på ultralyd om et par uker. Gleder meg kjempemasse!! Har tenkt å få vite hvis det kan sees om det er gutt, eller jente. Men fins det noen ytre tegn somkan indikere om hvilket kjønn det er? Fortsatt god påske:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei du

Skal på ultralyd om et par uker selv. Det er mulig de ser hvilket kjønn babyen er. Det avhenger litt av personen som tar ultralyd, noen blåser i sånt, mens andre tar seg tid og er litt årleit.

Om det er gutt kan muligens de se penis eller testikler. Det er vel mindre å se om det jente, kanskje bare en sprekk? Når jeg var gravid første gangen så de det ikke. Så er veldig spent denne gangen, men har ingen forventing om at de skal se.

Lykke til hvertfall! Gøy å se babyen er det uansett :)

Skrevet

Nei, det virker som magefasongen kan være misvisende, så ingen av mytene "holder" mål viser det seg. For min del kan jeg si det kan "stemme".Fikk jente sist og hadde magen rundt hele veien, denne gang visstnok gutt og magen er megaspiss.Kan ikke se at jeg er gravid bakfra denne gangen.

Skrevet

På meg og et par venninner har det stemt med ringtesten. Kan jo være tilfeldig selvfølgelig, men moro alikevel.

Altså ta en glatt ring(tror den skal være av gull, har jeg brukt i allefall) og tre den inn på et hårstrå. La den så henge over magen, hvis ringen går rundt(ikke rundt seg selv men i en skikkelig ring) så er det jente, går den frem og tilbake er det gutt.

• 2 uker senere...
Skrevet

Hihi:) ifølge denne testen får vi jente!!blir spennende å se om det stemmer for oss da! skal til ul 3.mai og håper på å få vite det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...