Gå til innhold

Gravidsymtomer etter abort?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter min SA forsvant alt som var av symptomer på min graviditet. Det var akkurat som å skru av en bryter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde SA i uke 12. Begynte med magesmerter og blødning. Blødningene ble kraftigere og kraftigere. Helt til fosteret kom ut av seg selv. Var på utskrapning dagen etter sånn tilfelle det var noe rester igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde MA ble symptomene borte. Det var slik jeg ble mistenklig etter brun utflod i forkant. Så etter 3 uker fikk jeg endlig komme til legen og ja mine mistaker var rett. Så mine ble fort borte altså:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Husker du meg? Vi hadde jo MA nesten likt i januar. Har tenkt på hvordan det går med deg også! Her er det mye nytt, for jeg testet positivt i dag! Tør ikke slippe jubelen løs, men er veldig spennende! Har dere begynt å prøve igjen? Vi hadde ikke planlagt noe så fort, men sånn er det med (u)sikre perioder:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:) Joda, husker deg vet du! Har testet positivt 20. mars. Men har hatt litt brun utflod igjen da. Men håper fortsatt at det ikke går galt. Vet ikke ennå, men er da 7 uker idag:) (eller fosteret er vel bare 5)Vi prøvde rett etter 1. mens. klarte ikke vente,hehe

Så gøy at du testet positivt da:) Krysser fingrene for deg! En ting er da sikkert, vi er da fruktbare;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis! Tenkte litt på januar/februar vi, men den gang ei... Termin er foreløpig 11. desember. Krysser fingrene for at alt er i orden med deg og den lille også da! Har du bestilt legetime? Var sikker på at jeg ikke var gravid og regnet med at kroppen ikke var helt i rute igjen. Men i dag var jeg 9 dager over og har tenkt litt på det de siste dagene, så tenkte jeg skulle ta en test for å avkrefte alt... Litt bekymret for jeg har pusset opp og malt hver eneste kveld i snart 5 uker og folaten har jeg ikke tatt siden januar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en MA og hadde symptomer på graviditet som kvalme og ømme bryster. Begynte å blø i uke 11, og var da til ul og fikk konstantert MA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...