Gå til innhold

April: Her hos oss skjer det fremdeles ingenting...

Anbefalte innlegg

men igår var jeg på en skikkelig humpet kjøretur,så hvem vet..kanskje det ble ristet igang noe her nå..hehe =)

Nå begynner jeg faktis å bli lei av alle som spør om vi har fått,har jo tross alt enda 3 uker igjen til termin..

Igår var jeg med en vennine på sykehuset fordi hun hadde vondt i magen,så måtte vi vente på gynekologen skulle komme,da var det samme gynekolog som jeg har gått til nå,spurte hvordan det gikk med meg,og jeg sa at jeg hadde littegranne åpning forige torsdag og hatt kynnere siden,da sa han at jeg kom sikkert til å føde snart..hehe..

så etter han var ferdig med vennina mi,så lurte han på om jeg kom i morgen (idag) hmm..skjønte ikke helt det der..måtte begynne å tenke..har jeg time idag,hmm..nei,er jo ferdig med mine UL,og attpåtil er det jo lørdag,og påske..så skjønte jeg hva han mente,om jeg kom idag for å føde,hehe =)

Ja,hadde det bare vært så vel..hihi=)

Men endelig er hvertfall aprilklubben 2005 tilbake,håper bare vi får den gamle tilbake også,var jo alle bursdagslister både for store og små der,og alt mulig annet.

Vi får satse på at moderator Sindre får fikse det når han er tilbake,hvis ikke så får vi bare fortsett å kjempe for siden vår =)

Kan jo ikke være foruten dere så lenge en gang til,det bare går ikke..hehe.. =)

Gubben bare rister på hodet hver gang jeg prøver å komme meg inn på april05 (gamle) og det ikke går og jeg blir irritert *hormoner* =)

Vel.det var en liten oppdatering fra meg=)

Blir sikkert å få høre om det skjer noe,kommer helt sikkert til å skrive det på msn eller noe hvis jeg får tid da..=)

Og de fleste her har vel meg på msn..hvis ikke så regner jeg vel med at noe sladrere =) hihi=)

Mange god påske klemmer fra oss alle 3 *forhåpentligvis snart 4* =))

Fortsetter under...

Skal se du har fortjent et gjennomsnittsbarn født på termin og som aldri er syk... Slik at du blir nødt til å bli verdens beste helsesøster eller noe når du blir stor, for å få brukt alt du har lært med storegutten ;) 37 uker, hm? Det er jo flott!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...