Gjest Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Da kan jeg smukke meg med tittelen fødeklar pr i dag! - Sukk, nå er det ikke lenge igjen! Det skal bli godt å få hilse på lillevennen min.. Håper Måken har født eller noe er på gang. - Krysser fingrene for at i dag er din dag!
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 og i morgen foelger jeg etter! hipp hurra!!
smurfen :o) Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Gratulerer med ny tittel! Nå flyr tiden fort og det er en kjempe spennende tid i vente ) Jeg får si som alle sier til meg, du får huske å nyte det å bare være deg, så lenge det varer. Snart er det en ny sjef i huset, noe som sikkert blir helt fantastisk! Til Måken, Håper virkelig at det har skjedd noe, aller helst at du sitter med det lille knøttet i armene. Lykke til til deg!
heiamagen Skrevet 7. april 2007 #4 Skrevet 7. april 2007 skummel tittel...i morgen er det min tur også ! Håper formen din er bedre? Kanskje hjalp det med påskeegg og påskesol
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 Gratulerer med ny tittel :-) Neste tittel blir mamma :-) Som de andre sier: Nyt tiden som fødeklar, snart er det en liten som styrer hele dagen din :-)
Millapril Skrevet 7. april 2007 #6 Skrevet 7. april 2007 Grattis med ny tittel. Nyt tiden, for som det sies over her; snart er det new boss in the house! Vi nyter tiden her hjemme og dagene flyt. Er overlykkelig over alt jeg rakk å gjøre mens jeg gikk og ventet og ventet.. Nå er det ikke tid til juletre-støvsuging og annet "nødvendig" lengre. Håper formen er bra også!?
Bellen^2 Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 Heisann, var det tid for den tittelen allerede:) Gratulerer så mye! Jeg håper sluttinnspurten på svangerskapet går kjapt og med minst mulig plager. Snart er knøttet ditt her!
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 8. april 2007 #8 Skrevet 8. april 2007 Grattis med ny tittel :-) Det må egentlig være ganske frustrerende å lese at alle andre er høygravide, fødeklare og har født og selv bare gå og vente og vente og vente. Håper siste innspurt går kjapt for deg :-)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 8. april 2007 #9 Skrevet 8. april 2007 Hei... Gratulerer så masse. Endelig har din tur kommet. Nyt dagene og håper formen din er mye bedre nå. Stor klem
Solstråle72 Skrevet 8. april 2007 #10 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer med fødeklar tittelen. Skal si dagene går fort nå frem til termin. Håper formen din er bedre og at du kan kose deg i dagene som er igjen!!
heiamagen Skrevet 8. april 2007 #11 Skrevet 8. april 2007 Måtte bare sjekke ny tittel på trykk.....klar som et egg nå
Rødtopp75 og to små Skrevet 8. april 2007 #12 Skrevet 8. april 2007 Gratulerer så mye med den nye tittelen! Prøv å nyte dagene du har igjen før den nye sjefen kommer i hus. Det kan være lurt å spare opp litt søvn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå