Gå til innhold

Waaaaaaooooooooow - ny tittel i dag!

Gjest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da kan jeg smukke meg med tittelen fødeklar pr i dag! - Sukk, nå er det ikke lenge igjen! Det skal bli godt å få hilse på lillevennen min..

Håper Måken har født eller noe er på gang. - Krysser fingrene for at i dag er din dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

og i morgen foelger jeg etter! hipp hurra!!

Skrevet

Gratulerer med ny tittel! Nå flyr tiden fort og det er en kjempe spennende tid i vente :o) Jeg får si som alle sier til meg, du får huske å nyte det å bare være deg, så lenge det varer. Snart er det en ny sjef i huset, noe som sikkert blir helt fantastisk!

Til Måken, Håper virkelig at det har skjedd noe, aller helst at du sitter med det lille knøttet i armene. Lykke til til deg!

Skrevet

skummel tittel...i morgen er det min tur også ! Håper formen din er bedre? Kanskje hjalp det med påskeegg og påskesol :)

Skrevet

Gratulerer med ny tittel :-)

Neste tittel blir mamma :-)

Som de andre sier: Nyt tiden som fødeklar, snart er det en liten som styrer hele dagen din :-)

Skrevet

Grattis med ny tittel. Nyt tiden, for som det sies over her; snart er det new boss in the house! Vi nyter tiden her hjemme og dagene flyt. Er overlykkelig over alt jeg rakk å gjøre mens jeg gikk og ventet og ventet..

Nå er det ikke tid til juletre-støvsuging og annet "nødvendig" lengre.

Håper formen er bra også!?

Skrevet

Heisann, var det tid for den tittelen allerede:) Gratulerer så mye! Jeg håper sluttinnspurten på svangerskapet går kjapt og med minst mulig plager. Snart er knøttet ditt her!

Skrevet

Grattis med ny tittel :-) Det må egentlig være ganske frustrerende å lese at alle andre er høygravide, fødeklare og har født og selv bare gå og vente og vente og vente. Håper siste innspurt går kjapt for deg :-)

Skrevet

Hei...

Gratulerer så masse. Endelig har din tur kommet. Nyt dagene og håper formen din er mye bedre nå.

Stor klem

Skrevet

Gratulerer med fødeklar tittelen. Skal si dagene går fort nå frem til termin. Håper formen din er bedre og at du kan kose deg i dagene som er igjen!!

Skrevet

Måtte bare sjekke ny tittel på trykk.....klar som et egg nå :)

Skrevet

Gratulerer så mye med den nye tittelen!

Prøv å nyte dagene du har igjen før den nye sjefen kommer i hus. Det kan være lurt å spare opp litt søvn..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...