Gå til innhold

Da blir det BIM pause på meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag begynte spottingen, som jeg igår trodde kanskje var festeblødning.

Spottingen begynner tidligere og tidligere, denne gang en uke før ikm.

Er så fortvilet og lei meg at jeg tror det beste er at jeg tar en pause herfra. Har ingen lyst eller energi til å prøve lenger, har mistet helt troen på at jeg kan bli gravid.

Dere får ha det godt så lenge, lykke til alle sammen - håper ikke dere får det så vanskelig som jeg har hatt det.

Tusen takk for samværet så langt, det har vært utrolig godt å snakke med dere.

Fortsatt god påske

klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Du må jo ikke gi opp! Hvor lenge har du prøvd? Er jo mange som sliter, men som klarer det likevel til slutt. Kjenner flere som strevde i flere år (5, 7 og 10 år!). Til slutt klarte de det, og de har aldri angra på at det kjempa seg gjennom årene med prøving!

Det er en stor påkjenning å være prøver, men belønningen er så fantastisk om man klarer det til slutt!

Skrevet

har prøvd i over et år, og holder på med utredning.Høres kanskje ikke så lenge ut men for meg har det vært et helvete fordi jeg var SÅ klar fo leeenge siden.

Mente ikke at jeg gir opp helt, men trenger en pause fra BIM. Vanskelig å forholde seg til alle som klarer det i 2 og 3 pp når men selv strever sånn. (ikke vondt ment, jeg er bare sjalu.)

Skal skylle egglederne etter tr. og da gjør vi et siste forsøk før vi legger det på hylla for en stund. Skal heller prøve å nyte sommeren og gi full gass igjen til høsten.

Takk for omtanken : )

klem

Skrevet

Ikke at det hjelper, men jeg trur jeg skjønner litt hvordan du har det. Det er HELT FOR JÆVLIG hver gang tr kommer, og man kan virkelig føle at man mister både motet, humøret og det som er. Jeg kan ikke si annet enn at jeg virkelig har stor sympati for deg akkurat nå!!

Og jeg kjenner den snikende sjalu følelsen som kommer når man til stadighet hører om dem det klaffer for etter et par forsøk, både her inne og i vennekretsen. Det er ganske vondt, også blir det dobbelt ille fordi vi føler oss stygge som tenker sånn! Men det er nå ikke rart at det tar litt på å høre om da, for oss som har strevd måned etter måned -og ønsker oss en liten baby mest av alt i hele verden. Ikke ha dårlig samvittighet, det er helt naturlig!!

Hvis du vil ta en pause herfra syns jeg du skal gjøre det, men husk du er alltid VELKOMMEN tilbake!

Ønsker deg alt godt utover våren -og mest av alt at du skal komme innom og fortelle at nå sitter spiren!!

God påske og stor klem!

Skrevet

Da skjønner jeg bedre. Misforsto jeg og trodde du ville gi opp helt.

Vi har også prøvd snart et år. Jeg har vært klar for barn i flere år, men av ulike grunner har vi venta til nå med å prøve. Har også tatt pauser fra BiM i det siste mens vi holder på med utredning. Er enig med deg at det er vanskelig å forholde seg til alle som blir gravide nesten med en gang. Hadde pause fra BiM selv jeg, fra november til uti februar en gang. Det var i grunnen ganske deilig for da merka jeg at jeg ikke tenkte så mye på det hele. Var mindre stressa. Nå er jeg innom her av og til når jeg kjeder meg ;-) Er mest på skravle da.

Lykke til med utredningen! Håper du blir raskt gravid :-)

*Stor klem til deg*

Skrevet

Kikka bare innom (kjeder meg), og vil bare si:

Skjønner deg så godt:)

Om det kan hjelpe, så ble jeg gravid da jeg slutta å vanke så mye her inne og ikke telte dager og EL osv. Plutselig var jeg tre dager på overtid, og der satt spira:)

Masse,. masse lykke til!!!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...