Legekjærringa Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 Jeg sitter og tenker på om jeg skal bestille fra nettet eller ikke.... En ting vi må tenke på at selv om det er fri frakt så kommer det vel toll i tillegg? Noen som vet hvor mye det er ? Hvis det skulle skje noe med vogna, sitter vi uten vogn og må sende den til NL for reparasjon, istedet for å levere den inn i Norge. Kjøp fra Sverige er samme problem. Så er pengene spart verdt det hvis det skulle skje noe?
maje76 og emilie 15.07.07 Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Etter hva andre sier inne på nybaktmamma så er det ikke noe problem å reklamere på ødelagte ting, og det går visst fort. Har selv kjøpt ei vogn fra ei på nybaktmamma som ho hadde bestilt derfra, som er helt ny. Man sparer jo 2000 kr så jeg syns det er verdt det. Det er billigere å bstille ekstra utstyr derfra også, så da kan du jo gjøre det i tillegg, så sparer du enda mer :-) Det er ikke toll på barneutstyr, bare ett enkelt tollgebyr, tror det er på under 200 kr ...
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 Det er ikke toll på barneutstyr, men du må betale norsk moms som er 25% av kjøpesummen.
mittlillegull Skrevet 10. april 2007 #4 Skrevet 10. april 2007 bugaboo har veldig bra kundeservice. Så det er sjelden du må sende inn vogna, heller ta bilde av det som er ødelagt så sender de nye deler feks. men kommer sikkert litt an på hva det er. Har bestillt der, og er veldig fornøyd. Betalte vel rundt 6500 for en cam med ekstra trekk. Husk å velge uten nederlandsk moms og pluss på 25% norsk moms som du betaler ¨på posten når du henter vognen.
filijokus *fødeklar* Skrevet 25. april 2007 #5 Skrevet 25. april 2007 Jeg bestlte fra babytrader.eu Jeg hentet nettopp min BugabooCameleon på posten. Det kom1400 kroner i tillegg til det jeg allerede hadde betalt. Jeg betalte 5500 kroner (bestilte i tillegg vinterhjul som sendes senere) Da ble vel totalen 6900 kroner. Sparer da ca 2200 kroner i forhold til butikkpris i Norge. (Vogna koster 8500 og vinterhjul 600 omtrent) Kjempeenkelt og raskt!!! Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå