Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. april 2007 #1 Skrevet 7. april 2007 God natt og sov godt mine små kyllinger med babykyllinger i magen. måtte de sparke hele natten og gi livstegn fra seg;) Så krysser vi fingrene for at jeg også kan få kjenne kylling spark fra kyllingmagen min for første gang i kveld;)
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 7. april 2007 #2 Skrevet 7. april 2007 Hehe, godnatt, og krysse fingran for at du kjenne små kyllingspark fra din lille kylling;)
Gjest Skrevet 7. april 2007 #3 Skrevet 7. april 2007 godnatta pus:) håper du får kjenne den lille sparke snart, lucas sparker og sier godnatt hær og dytter litt i din lille for at han skal sparke:) (skulle ønske lucas soooov om natta)
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. april 2007 Det er godt å høre at Lucas er lik mammaen sin (omtenksom) Ja, nå krysser vi fingrene altså. Men kan dere fortelle meg hvordan man skal klare å logge av når det er så hyggelige mennesker her? Jeg sliter hvis dere ikke merker det!! haha;D
Gjest Skrevet 7. april 2007 #5 Skrevet 7. april 2007 jeg har null oppskrift på det med å logge av, jeg kryper som oftest motvillig til sengs utpå morgenen:D nåmmen takk for det *rødme* hehe ser det, sliter selv jeg, vil jo sove men vil følge med hær inne å
Ørna m/2 ørnebarn pp1 Skrevet 7. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. april 2007 Ja, det er helt sykt når man først går inn her, da er løpet kjørt altså!! Men nå.... skal vi gå å legge oss... helt sikkert!! Natta;)
Gjest Skrevet 7. april 2007 #7 Skrevet 7. april 2007 hehe skal prøve jeg å da.. nattaklemmekose på deg og den lille:) god natt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå