Gå til innhold

Mammaklær 14 uker på vei??


Tubbies

Anbefalte innlegg

Jeg skal til Syden med jobben når jeg er 14 uker på vei...

Bikini, pyntings...you name it :P

 

Jeg har tenkt å kjøpe nytt selvfølgelig. Bukser, topper, shorts, badetøy...Dette er i begynnelesen av juni, og klærne bør jo vare senere i sommer også.

 

Ville dere satsa på mammaklær, eller blir det altfor tidlig??

 

Det er andre gangen jeg er gravid, og jeg husker ikke når magen spratt ut sist...Tror jeg begynte med mammaklær rundt UL ca. Uke 17?..

 

Er det slik at magen kommer fortere når det er andre gangen?

 

( Akkurat nå skulle nicket mitt vert "flodhesten" :P )

 

 

 

Planlegger selvfølgelig hvilke klær jeg skal satse på. Hadde liksom tenke å kjøpe meg nye bukser, topper o.l.

Men hvordan er det å bruke mammaklær 14 uker på vei??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg måtte legge bort klærne mine i uke 21 i mitt første svangerkap og i uke 14 i mitt andre. Første gang brukte jeg ikke mammaklær, men denne gang begynte jeg i uke 16...(hadde ikke mammaklær i hus da de plutselig ble forsmå og måtte bestillle i H&M Rowells)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er annengangs nå og følt meg "stor" siden uke 9.. Ble vel fort oppblåst om du skjønner - ikke mulig å holde magen inne. Men dette kan jo være like individuelt som alt annet..

 

Vet ikke hvor du bor, men i Bærum er det en butikk - magen.no - som selger og kjøper brukte/og nye mammaklær. Den har spart meg for mye penger i dette svangeskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ikke gravid mage før uke 18-19 første svangerskap, men nå er jeg i uke 13, og kjøpte meg to mamma-bukser forrige uke :D , men du kan jo kjøpe skjørt ol (tøy) som kan ligge unde magen, noe du får brukt etter svangerskapet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får vel vente til siste liten med å handle klær, og se om magen har sprettet ut eller ikke...

 

Hadde liksom litt lyst å begynne å handle nå og greier da, men får vel smøre meg med tolmodighet ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moten som er nå er jo veldig gravid-vennlig. Var bl.a. på Oasis på lørdag, og de hadde masse fint som man fint kan bruke med stor mage, og da kan man jo bruke det etter fødsel også? Det tok ihvertfall lang tid før jeg passet mine gamle klær etter fødsel pga digre pupper (som jeg ellers ikke har noe av...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...