Gå til innhold

hormonpølser!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

se der ja;) I like, I like;)

Her går det veldig bra,, ikke så mye nytt egentlig, har hatt en lang, herlig ferie så langt;) og jeg nyter hvert øyeblikk;)

Det går faktisk veldig fint med meg og barnefar enda, (utrolig nok) og i morgen skal vi faktisk inn på hytten til hans familie og bli over helgen, det gleder jeg meg til! Så får vi se hva som skjer fremover..

Min største bekymring akkurat nå er at magen skal strekke seg sånn at den bitte lille tattoeringen jeg har kommer til og strekke seg og bli 5 ganger så stor;) Men det er sånn som hører meg;) Hater den tattoeringen og vil bare ha den vekk:P eheh

så bra:) supert det, håper dere får det kjempekoselig:)

hmm ja den blir nok strukket vil jeg tro.. men er ikke sikkert den blir ødelagt for det, jeg har åtte tattoveringer men ingen på magen, har derimot en på puppen og en dær nede som jeg følger med i tilfelle de skulle bli strukket da, for da må jeg tattovere de om igjen:)

hvorfor hater du den? om du ikke liker motivet feks kan du ta en cover over og tattovere noe annet over den?:) å fjerne de er ingen vits, dritdyrt og de blir bare dritstygge, går ofte ikke helt bort så man får en stygg slags flekk:S

JEG ER HER! ;D Nå begynner det å bli noen dager siden sist. men det er sant som du sier, det er helt dødt her inne for tiden! Babyen min vokser som bare det og gleder meg fælt til h*n kommer!!!!;D Mine hormoner er gått over fra å være KRIGShormoner til å bli SUPERGLADE hormoner!!!!;D Hvordan går det med alle sammen??

Nei, egentlig så har jeg ikke gjort noen ting! Venter på at lillegull skal gi livstegn fra seg. er 19+1 og begynner å bli utålmodig, hehe;) Har du lenge igjen nå? fortell meg, er det bare en ul vi ska til egentlig? Nå skal det sies at jeg har vært i 4, men jeg vil mer!!;D hehe...

Annonse

nei stor blir den ikke for den går sammen igjen når magen blir flatere etter fødselen tror jeg... litt strekt blir den nok og kanskje stygg om den er blitt strekt...

men ingen vits i å angre og gremme sehg over noe som allerede er gjort, man må bare godta at man gjorde noe dumt og slutte å tenke på det, da glemmer du snart at du har den:)

ja, vet;)

Jeg så for meg at den ble strekt og plustslig opptok halve magen min;)

Men, men, den går liksom akkurat rett under buksekanten, så jeg skjuler den som oftest=)

Glad jeg ikke tok en til- noe jeg faktisk vurderte!

Hvorfro er det fint på alle bortsett fra meg? =)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...