Gå til innhold

Hva syns dere om disse navnene?


Mamsen&2Gull

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Isak var veldig søtt! Tuva også! Skjønner at det er inn med korte gamle navn for tiden. Men de va veldig fine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er veldig fine navn. Gjør ingenting om de er vanlige. Har selv et veldig vanlig navn, og et svært uvanlig navn. Det er bare kjekt. Men folk tar sånt forskjellig. Så da får barnet heller skifte navn når det blir gammelt nok - om det skulle ønske det. Den store fordelen er at det er enkle navn å lære å skrive, enkle å huske (he he), og rett og slett enkle. Er vel også ganske norske navn - i allefall Tuva. For de som bryr seg om det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi bor på en liten plass, og her er det ikke "vanlig med slike vanlig navn". Hehe. Så vi har lyst til å ha noe "uvanlig". Jeg syns Leah er veldig fint også, men det liker ikke sambo. (søren å)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, dette ble bare tull.. Hehe. Ihvertfall så er slike navn lite brukt her vi bor.. Det var det jeg mente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leah er også veldig fint ja. He he, typisk at man ikke alltid mener akkurat det samme der ja. ;-)

Det kan jo også hende dere skifter mening når barnet er født. At navnet plutselig faller på plass.

Åja - "ikke vanlig med slike vanlige navn" - men da er ikke det noe problem. Da får de et navn få andre har uansett da. (Om jeg forsto det riktig...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes guttenavn er så vanskelig, sambo er helt stemt på Felix, men det er kanskje søtt når du er inntil 10 år, men hva med de årene mellom 20 og 60??

 

Hva mener dere? Ellers blir Sofie navnet på en jente, oppkalt fra familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har kanskje litt rett i det ja, at det er søtt inntil han er 10 år.

Kan dere ikke sette opp en liste over hvilke navn dere liker, og prøve å finne et navn dere liker begge to..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo får nesten prøve på det, hadde en brain storm med familien her i påsken. Helt komisk, man er litt forskjellig oppfatning av hva som er fint gitt....hehe! Men kanskje er det litt som noen sa ovenfor at ting kan endre seg når man ser babyen, at det navnet man har tnekt ikke passer ovehodet.

 

Får satse på en jente da, er bankers med Sofie da! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...