Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fjernet hormonspiralen forrige onsdag -blødde frem til tirsdag/onsdag. Satser på at spiralen ble fjernet på den tiden i syklusen jeg egentlig skulle hatt mensen slik at jeg er i noenlunde "rytme" igjen. Blir spennende! Andre her som nettopp har blitt prøvere???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8883707-n%C3%A5-er-vi-pr%C3%B8vere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også akkurat fjernet hormonspiral etter 3 1/2 års bruk. Blødde litt samme dagen + dagen etter, opphold ett par dager og begynte så å blø igjen. Regner med det kanskje var TR... Hadde egentlig bestemt oss for å begynne å prøve nå i april, men vingler frem og tilbake. Vi har akkurat startet en byggeprosess og det mangler ikke på "advarsler" fra venner og kjente på at vi bør vente.... Er jo selvsagt tøft å være gravid i en byggeprosess, mye som skal gjøres, men jeg tenker at vi bare får takle det som skulle oppstå. Har jente på fire, så jeg føler at det begynner å bli på tide....Har ikke lyst å vente så mye lengre nå, det er jo ikke sikkert vi får det til med en gang heller (selv om vi selvsagt tar høyde for det).

Blir veldig spennende dette her ja!:-) Er jo litt forberedt på at det kan ta noe tid..sambo har litt dårlig sædkvalitet..gikk ca 8 mndr sist gang. Men vi er positive og forberedt så ikkeno' stress egentlig:-) Hvis jeg kan regne med blødningen etter jeg fjernet spiralen som vanlig mens, så skal jeg ha neste mens rundt 18.april (men er vel litt for optimistisk å tro jeg skal få regelmessig syklus så fort...). Tenkte jeg skulle registrere meg på fertilityfriend.com og føre skjema over temp osv der. Noen som har erfaring med det her?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...