Gå til innhold

3 tette - hvordan er livet da?

Mummimamma:-)

Anbefalte innlegg

Jeg har to jenter på 3 og 1 år og hadde tenkt at det skulle bli med det. Men klarer ikke å slå fra meg tanken på en til...? Vi trenger begge å jobbe fullt, og jeg lurer på om det da er mulig å få det til å funke i det hele tatt? Au pair er ikke aktuelt! Noen som vil dele sine erfaringer med meg?

Fortsetter under...

Vi fikk tre unger med 2 år mellom hver (0,2 og 4 år). I dag er de 3,5 og 7 år, og vi er i full gang med å prøve på fjerdemann!! (mistet nettopp i uke 18, men prøver igjen).

Jeg synes det var mest slitsomt å ha en, jeg. Alle tre ungene har så mye glede av hverandre. Både jeg o mannen min jobber fullt som lærer og lege, men det går veldig bra. Ungene lærer seg å bli selvstendige i påkledning og pakking av sekker tidlig.

Hvis dere ønsker dere en tredjemann, så er det bare å hive seg rundt. Det er mye mer moro enn slitsomt!!!

Lykke til!!!

Hei sessa og lillesøster`n

Jeg har 3 veldig tette barn de er 4.5, 2.5 og 10 mnd og venter nå i desember igjen.. har også en sønn på 8.5 år men han bor hos sin far. Min erfaring med så tette er at det er slitsomt men utrolig deilig.. Syns det er lettere med fler enn med en for de har stor glede av hverandre og de stimulerer hverandre i lek.. Hvis jeg kunne velge igjen hadde jeg valgt det samme igjen.. hvis du ikke greier å legge vekk tanken på en til, så få en til.. Jeg er i full jobb nå og mannen min skal ut i jobb nå om ikke så veldig lenge.. Hvis man vil at ting skal gå, så går det.. så håper dette hjalp deg litt.. masse lykke til videre.. P.S. Jeg håper du tar valget om en til, for du kommer ikke til å angre..

livet er fantastisk. iallefall for oss. har 3jenter på 5,3 og 2år og får baby i juli. det er den første tiden som er værst, arbeide inn en rutine så går alt smurt med 3. og med 4 ser vi ikke noe problem, en til eller fra spiller ingen rolle. nå er jeg hjemmeværende da men skal i arbeid snart håper jeg og da er far hjemme pga sykdom. en får lien tid til forholdet så den lille fritiden en har etter natt stellene er od og still.

går nok bra med 3. og de er jo ikke så tette. eldste vår hjelper mye til hun.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...