Gå til innhold

VENTER OG VENTER......ER SÅÅÅ LEEEEIIIII!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HEIA.

Er PCO jente,og er på dag 74 i noe som skal kalles syklus....har testet for graviditet,den var neg.venter på mens,da jeg skal starte på pergo,men den kommer heller ikke. Mulig gravid? har symptomer,men det kan likesågodt være mensen også.... hvor lenge skal vente da??? på å teste på nytt,eller få mensen???? isjh....blir så lei..

Måtte bare ut med det...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan!

Da er vi likt da... ikke hatt mens siden 22.jan...og er LEI av å gå her og vente!!!!!!!

Skrevet

17 januar her...holder på å bli smårar...... har du pco også??

Skrevet

ingen anelse. Aldri fått undersøkt det. Hvordan stiller man den diagnosen forresten?

Har du barn fra før?

Skrevet

Fikk henvisning til gyn.fra fastlege pga uregelmessige menstrasjoner og uteblivende graviditet.diagnosen blir stilt ved innvendig ultralyd og blodprøver(se temasidene,mener det står mye om pco der)

Ble gravid med metformin sist(det er ikke hormoner),og fikk ei tulle på snart 2 år nå. ser ikke ut til at det skal bli så enkelt denne gangen... har prøvd et år nå.

Skrevet

Har du tenkt på å få hjelp til nr 2 da?

Jeg skal til gyn 21.mai. Så da får vi vel se hva hun sier.

Hvordan hjelper Metformin på å bli gravid da? Har hørt folk prate om det før, men skjønner ikke hvordan blodsukkermedisin kan hjelpe på fruktbarheten?!? Noe med insulinresistens?

Skrevet

sånn jeg har forstått det,så hjelper det enkelte å gå lettere ned i vekt(insulinet virker bedre i kroppen,metformin øker cellenes følsomhet for insulinet,ved insulinresistens virker insulinet dårlig i kroppen,og vi produserer mere enn vi trenger.) det er avgjørende for mange i forhold til dette å bli gravid...gyn mente at dette kunne få kroppen til å få eggløsning.komliserte greier.....vi får se om vi trenger mere hjelp denne gangen,har gått på metformin 7 mnd nå....uten resultat ennå. pergo neste!!

Skrevet

Det står mye om dette under "debatter" og "pco-debatten"

Skrevet

Er du overvektig da? Hehe...unnskyld at jeg spør, man skal jo ikke spørre en dame om vekten hennes :)

Og du har aldri prøvd pergo før??

Håper i alle fall det er mulig å gjøre noe her i gården... er lei og utålmodig :) Og stucked i 6pp... hehe

Skrevet

Neida,var vel en smule overvektig...(ehemmm) he he.... det er et vanlig"gode" ved å ha pco desverre.....har klart og gått ned til normal bmi nå,så det er ikke det som skal være problemet heller lissom....

Har aldrig brukt pergo før,så jeg er veldig spent på dette....

Skrevet

Får håpe Pergo er et vidundermiddel da :)

Skal du starte opp med det når du får mens neste gang??

Skrevet

yepp,det er planen..........håper det klaffer med det.....men kunne bare den helv.....sorry,,,,tanta kommet så!!

Lykke til på ferden til deg, førstemann til å få tantebesøk!! krysse fingra=)

Skrevet

Får holde hverandre oppdatert da! I alle fall greit å vite at det ikke er bare meg med sånn kluss :) Hehe...

Skrevet

Har du forresten alltid like ustabil syklus? Eller går det i perioder?

Skrevet

he he...godt at noen er i samme båt,vi høres,kjekt å høre hvordan dette går=)

Skrevet

vet ikke om du så det siste spm mitt...om du alltid har så ustabil syklus? Eller om det går i perioder slik at du har noenlunde stabil syklus innimellom?

Skrevet

Det varierer stort,alt fra 30 dager,60,eller noe sånt som nå,70-80 dager....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...