Gå til innhold

når eggløsning etter SA ?

Aguin

Anbefalte innlegg

Hei. Har sannsynligvis hatt en svært tidlig SA og har nå har mens/renselse i snart tre uker...

Tanken på sex har vært fraværende, men begynner kanskje snart å bli klar. Snart bare noen dråper om dagen i bindet også.

Har hørt det skal være lettere å bli gravid etter SA, selv om jeg egentlig har gitt opp etter prøverørsforsøk, lurer jeg på om vi kanskje skal prøve bare litt... til ..

Alderen min vil jeg helst slippe å diskutere her ( har fyllt 42 desverre) men vil gjerne ha noen tips om når eventuell eggløsning kommer etter SA, eller om noen som har slitt med å bli gravide også etter en SA blir de gravide så fort som bare det..

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

Jeg hadde en SA i uke 6, og er 37 år gammel. Det tok ca. 7 uker innen mensen kom tilbake igjen, men eggløsningen merket jeg ikke at jeg hadde. Det var som om tegnene på eggløsningen var annerledes og svakere etter SA'en, men nå har jeg hatt mensen og en eggløsning til, og denne gangen hadde jeg ganske vondt, faktisk. Jeg fikk ikke den eggehvite-lignende utfloden denne gangen heller, men eggløsningen kom omtrent når den skulle i flg. div. utregninger. Og nå føler jeg meg veldig oppblåst og øm slik jeg var sist da jeg var gravid, så jeg håper vi har fått det til denne gangen.

Jeg håper du får det til snart!

Klem,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...