Gå til innhold

plutselig leker han intresert. er så forbanna

motorrypa

Anbefalte innlegg

her har ikke barenefar vist interesse den siste måneden. sist jeg snakket med han var da han ringte å erklærte at han mente han ikke var faren. vi var samboere på det tidspunktet da jeg ble gravid, men jeg kastet han ut pga rusproblemer.

for noen dager siden begynte han plutselig å sende masse mld å latet som om alt var i orden etter å ha kommet med trusler å dritt sist vi snakket.

jeg gidda ikke svare han hverken på sms eller tlf. nå i dag har han ringt å sendt mld. jeg har ikke svart han ringte til noen venner av meg for å høre om gutten er født. så fortsatte han å sende mld hit. jeg svarte han til slutt å spurte hva han ville. han ville vite hvordan det gikk. jeg sa at jeg ikke kunne skjønne helt hvilken interesse han har av en unge som ikke er hans. (var kanskje litt sleip der)

da klikka han helt internasjonalt. sendt masse sprøe mld. svarte bare at det ikke er noen hensikt i å diskutere noe over tlf eller generelt. og at all kommunikasjon vil foregå skriftlig via brev.

jeg hadde termin i går å jeg kjenner at det vrenger seg fullstendig bare ved tanken på å skulle treffe han igjen etter 6 mnd.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...