Gå til innhold

Gravid med Pergo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå på 3. og siste pergokur i påvente av å komme inn til behandling ved Sykehuset i Porsgrunn. Er det noen som har blitt gravide på 3. pergokur? Litt usikker på om jeg tror det kan fungere nå når det ikke har fungert de to forrige gangene... Det skal sies at det da var litt stressende i hverdagen, men vi nå får mulighet til å ta det helt med ro. Noen solskinnshistorier hadde hjulpet :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :)

Jeg ble gravid etter 3 kuren på Pergotime. Vi hadde egentlig gitt opp, og det var da det skjedde. Glemte nesten av å ha sex også, siden jeg ikke hadde troen på dette. Men det gikk gitt. Var på innvendig UL 6+4 og da var nurket 5 mm stort og hjertet dunket. Jeg er nå 8+2 og gleder meg bare til neste UL som er den 17 april. Skal innrømme at jeg er veldig nervøs, og håper bare at det går bra!!

Jeg krysser fingrene for deg også :)

Tenke på noe annet er ett godt råd :)

Skrevet

takk :-) godt å høre at det er håp :-) tar det i hvertfall helt med ro denne gangen. kanskje det er det som skal til.

Lykke til du også!

Skrevet

Må bare spørre deg om du hadde stikninger i nedre mageregion/underlivet noen dager etter eggløsning. Har hatt/har en del av det i dag og er litt bekymret for at det er et dårlig tegn...

Skrevet

Halloen!

Jeg hadde en sinnsyk eggløsning på begge sidene og trodde jeg skulle dø av smerter. Sa til samboeren at jeg aldri skulle ta pergo mer, hadde også veldige humørsvingninger...

Stikninger i nedre mageregion/underlivet hadde jeg i rundt 6 uke og fått det nå tilbake og er nå i 10 uke.

Da jeg fant ut at jeg var gravid, var under samleiet der orgasmen ble helt rar. Ble fryktelig redd.

Sorry detaljer, men er bare ærlig!

Skrevet

Jeg ble gravid denne gangen på 3. runde med pergo. Forrige gang jeg var gravid skjedde det på 2. runde, og da hadde jeg prøvd å bli gravid i 2 år. Så alt er jo tydeligvis mulig!

Masse lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...