Gå til innhold

Slanketips som funker :)

Anbefalte innlegg

Heisann..

Ville bare anbefale vektklubb.no til dere som prøver å slanke dere. Ble medlem der for 4 uker siden og har allerede klart å gå ned 4 kilo! Og jeg har aldri klart å slanke meg før i det hele tatt! Eneste gangen jeg har gått ned før er når jeg ikke hadde råd til mat :P Og de kiloene kom tilbake med pengene, hehe.

Nå kan til og med ta meg en sjokolade om jeg passer på resten av dagen. Kjempebra slankeprogaram. Var 92,5 for en mnd siden, nå er jeg 88,5 ( er 160 høy)... Eneste minuset er jo at det koster penger da...

Dagens anbefaling fra meg :)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8882460-slanketips-som-funker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg gikk ned 16 kilo etter siste svangerskap, fikk hjelp av legen min gikk til veing hver 14 dag. la om kosten og fikk reduktil som gjorde slik at jeg mistet matlyst å søt lyst. men så ble jeg gravid igjen så jeg får state på nytt igjen til sommeren for nå vet jeg at jeg får det til å funke...lykke til

Heisann!

Jeg har også vært medlem i Vektklubb.no og kan anbefale dem på det varmeste. Det var akkurat det jeg trengte for å få ting i system. Kiloene "ruslet" sakte men sikkert av, ingen overivrig slankevertinne som skal hjelpe deg - her styrer du det selv. Du har ingen å "stå til rette for" andre enn deg selv. Jeg gikk ned 36.7 kg på 1 1/2 år.

Det handler egentlig ikke om slanking - man trenger mat til faste tider.

Jeg har PCOS, og den roet seg veldig ned - og jeg ble gravid. Jeg skal være ærlig - at nå er jeg ikke medlem av Vektklubb lengre - men skal melde meg inn i dag, for å få matrutinene i rytme igjen. Det å sove masse, spise hver gang en er kvalm, ikke røre seg noe særlig pga bekkenløsning - det gjør at vekt nåla har tatt en KRAFTIG sving den gale veien..... :-) Er i uke 21 (+4)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...