Gå til innhold

Ønsker meg så veldig ei jente!

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det her hadde jeg aldri trodd, men jeg ønsker meg så utrolig ei jente! Drømmer om at jeg får gutt, og våkner opp skikkelig skuffet... nesten på gråten!

Det føles overhodet ikke godt! Vil jo ikke føle det sånn her. Vet at jeg blir glad når babyen først kommer - uansett kjønn, men akkurat nå så blir jeg nesten syk av å ønske meg jente.

Er veldig kvalm nå, noe jeg ikke var sist, men har ganske gutte-følelse. Eller, det skifter hele tiden, vet ikke om jeg bare tror det blir gutt for å beskytte meg selv.

Lurer på om jeg skal spørre om kjønn på ul eller om jeg skal vente til fødselen. Er redd jeg blir skuffet dersom jeg får vite at det er gutt...

Noen med erfaringer på dette?

Fortsetter under...

Har du gutt fra før?

Er vanlig å ønske seg en av hver tror jeg. Vi har gutt fra før, og det elsker jeg. Synes det hadde vært spennede med jente nå, samtidig som en gutt til storebror hadde vært fint.

Vi valgte å ikke vite denne gangen, men mer for å prøve hvordan det er.

Har mer guttefølelse en jente, og svangerskapet er likt som sist.

Noen ganger kan jeg få et ekstra "jentesug" , men så fort jeg ser gutten min blir det helt borte. Tror ikke man kan kontrollere alle følelsene sine. Regner med at det hadde vært omvendt hadde jeg hatt jente først:)

Råder deg til vite hva det blir siden du er så uttafor. Ja vel så blir du skuffet, men da er det bare sånn. Du kommer til å bli sprø de neste månedene skal du ha det slik. uansett om alle følelser vil være borte når du får nurket.

Hei du

Jeg har vært litt i samme båt som deg. Fra før har jeg en gutt. Når jeg gikk gravid med han ønsket jeg meg så inderlig en jente. Men da vi fikk vite at det var en gutt, var det 2 sekunder med skuffelse, så ble jeg bare kjempe glad. For jeg skulle få en sønn!

Nå er jeg gravid igjen, og jeg ønsker meg veldig en jente. Men jeg tenker også at sønnen min vil nok helst ha en lillebror, så uansett hva som kommer blir det veldig koselig. Det er lov å ha ønsker og tanker om hva som kommer, men uansett når barnet er født tror jeg ikke du blir skuffet. Da er du bare glad babyen er ute og alt er overstått, selv om det kom en gutt eller en jente.

Lykke til...

• 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...