Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Kan man gi babyer appelsin? Appelsinjuice utblandet med vann 50/50? Visst man ikke kan hvorfor? Hva skjer om man får det? Har latt min lille suge på en appelsin båt i dag og smake på utvannet appelsinjuice... Håper på litt raskt svar..
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Har fått høre på helsestasjonen at man ikke skal gi sitrusfrukt til barn under 1 år. Var inne på matportalen.no nå og sjekket og der sto det at man kan gi appelsin fra 9 mnd alder. Grunnen til at man ikke skal gi det før står det ingenting om men appelsin er veldig surt så jeg tenker at det kan være årsaken til at man skal vente litt med det.
Donna73 Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg tror grunnen til at man bør vente så lenge som mulig er allergi risiko. Veldig mange er allergiske mot citrusfrukt, meg selv innkludert!
mamman te Vetle og Alma Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 er det ikke at citrus inneholder allergener og at man kan utvikle allergi av det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå