prøver&prøver... Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 er det flere enn meg som har sinnsykt vondt i brystvortene??? jækla ont er det,å brystene er ømme å ekle å vonde...bruker ikke være slik...
prøver&prøver... Skrevet 6. april 2007 Forfatter #2 Skrevet 6. april 2007 :=) bare jeg som har slike rare pupper?:=)
Stinemoj Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Hei Hei.... Jeg hadde ikm 4-5.april... Å jeg har begynt å få utrolig vondt i brystvortene det siste døgnet.... jeg vet ikke om jeg er gravid ennå da men.... Jeg har ihvertfall også vondt!! Tok cb i dag, men den viser fortsatt negativ, så får vente å se... men jeg vet åssen du har det...! Pleier ikke ha det sånn jeg heller...
prøver&prøver... Skrevet 6. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 6. april 2007 å masse lykke til til deg å testinga:=) dette var spennende,du er jo over ikm:)
Stinemoj Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Takk takk =) Jeg vet... MEN..... Sluttet på p pillene forrige mnd, så er jo ikke sikkert syklusen er den samme... Har gått ut i fra siste mens og den syklusen jeg hadde, å da traff vi akkurat EL, uplanlagt... heh... Men har stikking i den ene siden og vært noe kvalm og uvel.. men ikke noe unormalt føler jeg... men føler at det er noe som skjer i kroppen min! Så blir spennende å se... Er værre å gå rundt å ikke vite enn å få beskjed om pos eller neg... Hva tror du da? Er det en spire hos deg?
prøver&prøver... Skrevet 6. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 6. april 2007 har ingen anelse:=) vi traff nesten helt perfekt på el,men dette er jo ikke vår første pp,så vi har jo prøvd litt:) men ønsker å håper at det er en spire ja:) har eett barn fra før på 9,så det er en stund side¨n jag var gravid ja:)
Stinemoj Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Jeg har aldri vært gravid før, men har vært verpesjuk da... men så tilhører jeg vel egentlig under "mannen er ikke klar" enda også... Men sambo har sagt seg villig til å diskutere prøving og mulig begynne prøving fra og med nyåret da! Så er ikke så kjeeempelenge til... Men satt å søkte litt på ømme bryst osv, så fant jeg innlegget ditt... hehe... JEG håper jo det er en liten spire jeg da, men vi får se hva som skjer.. Er ikke det beste tidspunktet, men det gjør ingenting! Det eneste som er irriterende er at det føles litt som om mens skal komme hvert øyeblikk, å det har det gjort siden tirsdag... =s så jeg tror jeg skal levere en tisseprøve hos legen når det åpner igjen... så er jeg sikker iallefall! =) Håper det klaffer for deg da *kryssefingrene* Hadde jo vært kjempekoselig!! =)
prøver&prøver... Skrevet 6. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2007 ja:=) da kunne vi ha tusla inn til 1 tri ilag:=) meeen,tør ikke håpe enda,2 dager igjen til ikm,å tr har bestandig kommet .......
Stinemoj Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Da satser vi på at den ikke kommer nå da, ihvertfall hvis jeg har en spire... Så jeg har noen å traske inn på 1.tri med *kryssefingrene og håpe masse* Man må håpe på det beste vettu Hadde vært koselig...! Hvor kommer du fra forresten?
prøver&prøver... Skrevet 6. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2007 jeg er fra nordnorge,enn du?
Stinemoj Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Østlandet, eller lier da... Men samboer er fra nordnorge.. Da kan det jo hende vi møtes en gang med en liten hver heheh... *håpe*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå