Gå til innhold

Easy walker sky? erfaringer....

Anbefalte innlegg

Skrevet

har noen erfaring med denne vognen? Nå fikk jeg plutselig ett nytt merke å forholde meg til...og bli endra mer forvirret.

En som jobb er i barnehage har "studert" barnevogner, en mor til 3 har brukt den og den er like fin....vunnet mange tester. Like lett som bugaboo, 9 kg. med sittedelen. Lett å slå sammen. Reiseveske. Får bag til den også. Nederlansk merke. Forhandler Barnas hus

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har !!

Men jeg har ikke så mye erfaring med den enda, fikk den på tirsdag. Babyen min er ikke mer enn 2 mnd gammel enda, så vi kommer til å ha den i bilen og bruke den med adapter til bilsete den første tiden.

Jeg tror jeg kommer til å bli veldig fornøyd iallefall:-)

Skrevet

Jeg har nå sjekket alt av vogner (?). Har bestemt meg for å kjøpe easywalker duovogn. Lik, bare søskenvogn. God hardbag. Stilige farger.

Men hadde Bugaboo hatt søskenvogn, hadde jeg nok heller kjøpt den. Så mine favoritter er Easywalker og Bugaboo.

Har ingen erfaringer, men tror den skal være veldig bra. Spesielt med det nye understellet 07. Har Simo fra før og er ikke særlig fornøyd. Kjøpte ny, men det har vært mye problemer med den.

Skrevet

Kjøpte en easy walker i forrige veke, ha termin om 3 veker. Jeg har ikke fått brukt den enda, men trur det er en bra vogn vis du reiser mye, enkel og lett at pakke sammen. Virker lett at trille og god kvalitet. Nackdelen trur eg er at sittdelen er veldig "luftig" om vinteren og når det blåser, har ikke regulerbar forbrett og barnet sitter bakåtvent på sittdelen. Ikke sikkert det er så viktgt for alle. Har og hørt veldig mye bra om vogna.

Skrevet

Har easy walker sky og er meget fornøyd. Kjempelett å trille og gutten min ser ut til å trives veldig godt. Ikke den beste vogna i nysnøen da, men superlett og stødig ellers. Eneste er at den er litt åpen for vind, men bruker regntrekket da. Er også godt fornøyd med fleeceposen som hører til. Har bare brukt den som sportsvogn da.

Skrevet

Vi tittet på ew sky. Så så fin ut på bilder. Den var god å trille, men synte ikke bagen var god. Hetta ga svært lite beskyttelse for vær og vind syns jeg. Så liksom ikke lun ut i det hele tatt for den lille.... så da slo vi den fra oss. Ble veldig skuffa da, for jeg hadde siklet og siklet på den på nettet.....

Skrevet

Hehe,jeg også sikla kjempemasse på den. Den er jo så stilig!

Og ikke så dyr heller,egentlig.

emn ble skuffa i butikken,ja. Ikke av førsteinntrykket,da tenkte jeg "Yes,denna skal jeg ha".

en så begynte jeg å studere den litt.

Ikke har den regulerbart fotbrett, stoffet virker VELDIG tynt og lite lunt, ikke var den spesielt bred i sittedelen, ikke er det stormtrekk til den, og ikke så jeg at det var full liggestilling heller?

Mulig jeg tar feil på det siste...

Så jeg satte den tilbake,litt slukøret,og tusla ut av butikken...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...