Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Huff, akkurat no så e eg drit lei av den store tunge magen, og d e enda 9daga tell eg e høygravid:p På sånne her daga så føles d ut som om at d e et år tell fødseln.. Hjelpe heller ikkje at fålk heile tia spørr om d e to der inne.. Ho eine tanta mi fortalte at ho gikk tur kverdag, heilt tell den dagen ho skulle føde, pluss at ho trente dans 1-2ganga i uka heilt tell ho va i 9ende måned, og at ho da va med på danseoppvisning osv.. Og at eg bare måtte bare bynne eg åg.. Flott for ho at ho va så sprek, men på sånne daga som d her, når man bruke 5min på å få seg opp av senga, og bekkenet e verre enn nån gang, da e d faktisk sånne fortellinge som eg sist vil høre om:p
Anonym bruker Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hva har skjedd med det ellers så gode humøret?
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 Hehe, eg hadde en sånn litt dårlig dag;) D kan jo alle ha:) Men no går d bedre, har fått slappet litt av og greier. Har hvert på hytta, og hele familien fra alle kanter va der, og da kan d jo bli litt vel mye av d gode, men e kommet heim og fått roa nervan litt;p Kjente eg va ganske så hormonfylt tidligere i kveld, men d e jo sånn d e å være gravid, og ellers.. både gode og dårlige daga;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå