Gå til innhold

Herbalife


lego

Anbefalte innlegg

Noen her som har brukt Herbalife????

Erfaringer???

 

Skulle egentlig ha begynt på det for 2 år siden, men da fant jeg ut at jeg var gravid. Har store planer om å slanke meg igjen nå.... Skal i ett bryllup snart, og vil gå ned så mye som mulig så fort som mulig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei har hatt storee resultater med herbalife. jeg er veldig fornøyd jeg.

jeg gikk ikke bare ned i vekt, men jeg fikk en ny start på livet.

før var jeg så sliten og trøtt hele tiden.

men nå er en aktiv person. har mye mer over skudd enn før og er mere våken ikke trøtt lenger.

føler meg veldig bra.

vil du ha mer informasjon om herbalife, så ring mg på 74511518

eller send mg en mail [email protected]

deler gjerne mine erfaringer med deg.'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! :)

 

Jeg er veldig spent på dette se....

Hvor lenge gikk du på det da? Bruker du noen produkter ennå?

Gikk du mye opp i vekt igjen når du sluttet?

Jeg kommer nok ikke til å begynne før i slutten av april, begynnelsen av mai... må vente på lønna først :P

 

Har et ønske om å forandre livsstilen min, men det er ikke alltid så lett når sambo ikke henger helt med... ikke har han behov for å gå ned noe heller, men en sunnere livstil hadde ikke skadet noen av oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

Jeg har brukt herbalife i flere år nå, mest shake, men også noen vitaminer, te og proteinbarer.

Jeg tåler ikke mat tidlig om morgenen, så herbalife er perfekt.

Før var jeg jo selvfølgelig kjempesliten og uten energi siden jeg ikke spiste.

Har også gått ned rundt 10 kg. Går litt opp og ned siden det spørs hvordan jeg bruker produktene.

Er i allefall å anbefale for alle, bestemoren min er blitt litt syk og svak, spiser lite. Tar derfor shake i tillegg for å få i deg mest mulig næring. Sønnen min på 4 drikker det de periodene han spiser lite, moren min har fibromyalergi og fungerer nå myye bedre i hverdagen.

 

Trenger du ekstra enegi og vil øke forbrenningen er teen super, nesten som et lite kick, og jeg tror nok jeg overlevde et par eksamener pga den;)

 

Barene og soyanøttene er supre som mellommåltid og snacks.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No brukte eg to shaker om dagen over nokre veker,uten at eg har tatt av.Må ha ete for mykje i løpet av esten av dagen?Eller er det amminga som har bremsa på å ta av?Tok av her tidligere med det.Skulle ge ha kutta ut middagen i løpet av ein periode,og brukt shaken.no ammer eg mykje mindre.er så lei desse kiloa som sitter rundt magen.resten er jo grett.men energi fekk eg av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har det vært hos meg også, spesielt om jeg har hatt et dårlig kosthold over tid. Da har det samlet seg altfor mye avfall osv i kroppen, og tar da lang tid for kroppen å bli kvitt alt.

Kanskje en rensekur ville vært lurt samtidig med shakene?

Men jeg vet ikke nok om ditt tilfellet til å råde deg til noe spesifikt i allefall.

 

Ville kanskje anbefalt deg cell u loss tablettene, muligens.

 

Men det kan være at du spiser for mye utenom også ja, da går det motsatt vei.

 

Får du ikke råd og hjelp av den som solgte deg herbalife?

 

1 shake frokost

En proteinbar/soyanøtter, yoghurt eller frukt til mellommåltid.

1 shake igjen

Middag med minst mulig kalorier

Shake eller noen av de nevnte over til kvelds.

 

Ca 3 timer mellom hvert måltid, og blir du sulten utenom dette, spis frukt.

Siden du ammer så er det lurt å bruke ekstra proteinpulver i shakene.

 

Men husk også at det tar litt ekstra tid om det bare er et lite problemområde, istedefor hele kroppen.

 

Fortsett du, så skal nok magen din forsvinne, plutselig løsner alt skal du se.

 

Når den er borte vedlikeholder du med 1 shake om dagen.

Bare spis vanlig utenom, men tenk ekstra over hva du spiser.

 

Spis gjerne nøttene eller barene om du vil ha snacks;)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo

Tusen takk for svar.Jo,han sa eg berre kunne ringe om eg lurte.ER rundt magen og hoftene det ligger det som er igjen.Eg får ta meg opp igjen med shakene.Sikkert lettere no,når eg har trappa sånn ned med amminga,ikkje så appetitt som då,he he.Men ammer morgon og kveld no.

Er nok som du seier,at sidan det sitter på ett problemområde,så er det seigere å få vekk.Kanskje kuren ville være grei å ta ilag med shakene då?Hive meg på igjen i morgon.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...