babygullz <3 vilde Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 jeg skulle i følge babyverden ha EL i går(5 april) men jeg er ganske så sikker på at jeg hadde EL rundt månedskiftet mars/april, ettersom tappen min var høyt oppe, åpen og hadde EL slim da. det som er, er at når jeg har sex så får jeg såååå inderlig vondt når sambo støter i livmortappen og inni der...det kjennes ut som om hele jeg skal sprenge, og at noen står å røsker i meg for alt de har... noen som har opplevd noe lignende, som kan ha en anelse om hva som kan vøre årsaken til dette???
babygullz <3 vilde Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 ingen som kan ha noen aning..?? har prøvd å søke rundt på nett..men finner ingenting aent enn graviditet..og jeg er veldig sikker på at jeg ikke er gravid nå, er jo i el tiden...
¤tingeling¤ Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Kan si at jeg har opplevd det vist det hjelper?! Men ikke så ofte. Jeg gikk på ppillen da.. Men har ikke peiling på hva/hvorfor. :S
rampejenta - ny spire Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Jeg får sånn smerte ved EL.. slikkelig ubehagelig, men de er jo bare å kjøre på..
Nøtt Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Det er EL-smerter. Slik har jeg det også. Faktisk har jeg vondt ved samleie mer eller mindre hele tiden mellom EL og mens.
trultemor74 Skrevet 6. april 2007 #7 Skrevet 6. april 2007 Har også slike smerter ved EL, ta smertestillende en stund før samleie... tror ikke det har noe å si for prosessen? Noen som vet?
babygullz <3 vilde Skrevet 6. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 6. april 2007 man skal ikke ta iBux når man prøver å bli gravid...det står i paknigsvedlegget... ang el-smerter, så vet jeg ikke...det har aldri skjedd før. har pleid å få vondt ETTER tante har dratt, altså mellom ikm og el...men aldri mellom el og ikm.
yvve73 Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Jeg har også vondt rundt EL. Høres ut som det samme som du beskriver, og jeg har det hver måned. Men ikke pokker om spiren sitter allikevel. Burde jo fått "lønn for strevet" synes jeg...... Får jo bare prøve videre.....
babygullz <3 vilde Skrevet 6. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 6. april 2007 hehe.. ja..burde få lønn for strevet ja ;-) men jeg har ALDRI hatt vondt rundt el før...never. og aldri hatt sååå vondt som jeg har heller nå. jeg måtte rett og slett avslutte sexen...så vondt har jeg...
Nøtt Skrevet 6. april 2007 #11 Skrevet 6. april 2007 Hos meg kom EL-smertene etter exu. Nå er det et lite helvete hver måned her. Ganske upraktisk at det skal gjøre vondt å ha sex under EL :-(
Gjest Skrevet 7. april 2007 #13 Skrevet 7. april 2007 Exu Extra = utenfor, uterin = livmor altså graviditet utenfor livmoren. Så vet du det! Jeg har første periode på pergotime denne pp. Åhhh jøye meg så vondt det var å ha sex. Ikke så vondt som du beskriver det, men i nærheten....tenkte som deg....skulle gjerne vært uten hele greiene. Men mannen dro seg litt ut, og da hjalp det en god del, puhhh... Har hørt om flere som sliter med de problemene i el tider. Lykke til....
babygullz <3 vilde Skrevet 7. april 2007 Forfatter #14 Skrevet 7. april 2007 ååååå...... ok.. ja jeg skjønner veldig lite av hvorfor jeg skal ha så sinnsykt vondt... jeg holdt nesten på å dø følte jeg.. ble bare svimmel og måtte bare avslutte..føltes som det skulle sprenges der inne.. jeg har jo hverken hatt exu, og ikke kan jeg tro at el nettop er kommet tilbake etter pillelsutt heller, for jeg sluttet på pillen desember 2005... jeg håper jo det går over da.. hvis ikke må jeg nok innom legen å sjekke, bare for sikkehets skyld, og jeg hater virkelig å gå t gyn...fesj. men men..takk for lykkeønskningene=) lykke til deg og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå