Gå til innhold

10 måneder uten og lykkes.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ting tar tydeligvis tid!! Hvor lenge har dere prøvd å bli gravide???? Det tærer veldig på tålmodighet og troen på at man kan bli gravid etterhvert.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte 1 år da jeg prøvde å bli gravid med førstemann.

Skrevet

vi begynte for et år siden og prøver fortsatt....

håper det går fort for deg da=)

Skrevet

holder på ennå jeg..

Skrevet

Har holdt på i 22 mnd tilsammen, men har vært gravid 2 ganger, mistet begge, så aktive pp er 17 mnd..

Skrevet

Har holdt på siden juli i fjor.. hm.. det blir 9 mnd. Inkludert en graviditet utenfor livmor på førsteforsøket.

Skrevet

Brukte kun 3 mndr med første dukken vår, men nå blir hun 3 år om en uke og vi prøver fortsatt på nr. 2. Hadde en SA for 1 1/2 år siden.....

Skrevet

Første gang et uhell som resulterte i vår datterpå 2 år. Deretter gravid etter 2 pp, endte i SA og deretter på nytt gravid etter 3 pp, som viste seg å være EXU. I alt 7 pp tror jeg, men begynte altså i august 2006.

Skrevet

vi startet å prøve i august 05... og enda ingen spire her:-(

Skrevet

Wow....her var det mange som hadde holdt paa lenge. Fin traad, saa faar man virkelig respekt ja.

6pp her (eller 6 mnd i hvert fall, mulig det rent teknisk bare har vaert 5pp faktisk), gravid paa foerste forsoek, som endte i MA uke 5, saa gravid 1/1 som endte med EXU uke 4 som tok 5,5 uker (slapp aa operere da) og saa er det paa'an igjen naa, fant EL 5,5 uker etter siste bl.dag (og etter aa haa vaert overoptimist og trodd jeg var i IKM uke 11, 12 OG 13, hehe)

Ok, naa haaper vi paa julebaby med IKM uke 15.

Tar av meg hatten for alle som har holdt paa veldig lenge, og selsagt de som har mistet. Det skal ikke gaa fort nei, eller vaere lett nei... Men vi MAA jo bare haape, ellers blir det ingen barn!

Skrevet

Første: 14 dager

Andre: 2 måneder

Tredje: 2-3 mnd

Fjerde....har vel prøvd i 4-5 mnd nå.... (Men prøver ikke kjempehardt, da;0)

Skrevet

Hei Chanelle,

Det er interessant at dine forsoek tar lengre tid (selv om det jo ikke er noe TID aa snakke om her, egentlig... =o) ) for hver gang.

Tror du det er tilfeldig?

Hilsen bare nyskjerrig

Skrevet

ingen action foreløpig her. Så vi jobber ennå med saken.

Skrevet

UNNSKYLD til alle dere utholdende damer, men det var nesten litt godt å lese denne tråden. Vi har prøvd siden sept/okt05 -og jeg trudde vi nesten var aleine om det. Alle i vennekretsen min har blitt gravide etter max 2-3 mnd, og det tærer sant og si på mitt humør og tålmodighet...

TVITVI alle dere som har prøvd en stund -dere fortjener en spire i løpet av våren!!!!:)

Skrevet

Er i 7 pp nå, og har allerede opplevd en SA for 14 dager siden. Men, hodet hevet og ryggen rak - vi prøver igjen! (jeg vet ihvertfall nå at jeg kan bli gravid....). De første månedene stresset jeg med EL og prøvde til og meg ELtester. Det var bare tull for meg. Den ene måneden jeg slappet av (visste sånn ca når EL burde være) satt den!

Lykke til!

Skrevet

Vi har holdt på siden aug i fjor. Jeg tenkte det skulle gå raskt etter p-pille slutt men ennå har vi ikke fått det til. Vi er begge friske sier gyn. Så det er vel bare dårlig klaff på de rette dagene. Håper på at med lysere dager og vår i luften at vi får det til. Jeg er så klar som jeg kan bli i mitt liv nå.:) Lykke til med videre prøving.

snaxie74

Skrevet

Tok ca ett år med første mann.

Nå prøver vi på nummer to. Begynte i september og var prøvere i 4 mnd. Fikk meg jobb og har derfor hatt et par måneders pause i prøving, men setter igang med 1 pp nå:)

De fleste par klarer å bli gravide i løpet av ett år. Så dere har enda tid før dere trenger utredning.

Masse lykke til.

Det var da vi var like ved å gi opp at vi ble gravide, kanskje dere opplever det samme

Skrevet

Hadde 4 pp med nr 1 for 7 år siden, 10 pp med nr 2 for 4 år siden. I og med at jeg begynner å bli "gammal" frykter jeg at det kan ta enda lengre tid denne gangen... men håper og krysser fingre

Skrevet

Det tok nesten ett aar for oss foer jeg ble gravid. Jeg hadde virkelig begynt aa miste haapet, men fortsatte med EL-tester o.l.

Plutselig var jeg gravid - og gleden og lettelsen over det foeler jeg fortsatt. I ettertid har jeg snakket med mange venninner som opplevde det samme (at det tok tid), saa det er nok vanligere enn man tror!

Skrevet

Jeg sluttet på p-pillen i september 05 og har prøvd siden det. Orker nesten ikke tenke på hvor mange pp som har gått. Blir like fortvilet hver gang mensen dukker opp.. I tillegg føler jeg at alle rundt meg blir gravide. Bare i løpet av påsken har jeg fått beskjed om tre venninner som venter barn til høsten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...