Gå til innhold

Noen med erfaring??

En i himmelen og Ei i fanget=)

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å bli gravid på nytt, å skal begynne skole igjen til høsten, dvs, hvis jeg blir gravid igjen nå, vil ungen komme ca mitt i skoleåret, å har allerede hatt et friår pga graviditet, så detrte året må jeg fullføre.

Det jeg lurer på er om noen her inne har noen form for erfaring med å fullføre skoleåret med en liten, eller noen som har planer om å gjøre det.

Hvis noen har det, hvordan gjorde/vill dere gjøre dette, for at det skal bli best for både mor og barn. (far skal også gå skole)

Fortsetter under...

jeg satser på å gå ferdig skolegangen uten avbrytelse, er gravis nå og barnet kommer i begynnelsen av november. jeg fikk veldig mye støtte fra skolen jeg går på, og vi skal i løpet av dette året legge opp ett eget opplegg for meg for neste skoleår, hvor jeg vil lese selv og levere oppgaver over internett. Prøver, tentamener, eksamener og muntlige framlegg kommer jeg på skolen for å gjøre, ellers gjør jeg alt hjemmefra. snakk med ledelsen ved din skole, så kanskje dere kan gjøre noe lignende:)

Jeg fikk babisen min i september på mitt andre år. Det gikk kjempe fint! Hadde han med i starten, da var han jo så liten at han sov stort sett de timene vi var på skolen(forelesninger på tre timer). I vår har det vært litt verre, da han begynner å bli mer aktiv... Men drar han da med, og går derifra hvis han er for ivrig etter å delta i undervisningen. hihi!

Lykke til det går sikkert kjempe fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...