*Urolig* Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 jeg er fødd i 88, er altså 19 år. Vi prøvde en god stund,men jeg ble ikke gravid....nå venter jeg litt,tenkte jeg skulle ned noen kilo først jeg bare lurer, dere som er unge, f.eks 88 modeller, har dere jobb? hvilken da? Eller tenker dere å studere samtidig? Jeg tror jeg skal studere,men jeg har jo en liten pause akuratt nå da,men til høsten tenkte jeg førskolelærer,så kan jeg ta permisjon kanskje etter ett år eller noe Dere da, hvordan er situasjonen derese? Kan jo forresten si at kjæresten min er 21 jobber som elektriker, men skal studere elektroingeniør LYKKE TIL
¤tingeling¤ Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hei hei. Kan nok ikke si at vi er prøvere men snart! Tenker sånn til høsten kanskje. Men kan innrømme at jeg er ganske babysyk! Er 88-mod, snart 19. En ting jeg lurte på, er du ferdig med vgs alt?! (Eller er det bare meg det rabler for her?!) Siden du tenker førskolelærer. Går på vgs i år jeg, sambo jobber. Og til høsten blir vi begge studenter.. så jeg tror vi kommer til å fortsett å studere når/om vi blir gravid, men det tar vi litt som det kommer . Ja jeg jobber litt nå da som instruktør. Det var vel situasjonen vår! Sambo her blir snart 21, koselig:)
*Urolig* Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 Jeg skrev at jeg tenkte på førskolelærer til høsten hehe.... Hva vil du studere da? Har dere vert sammen lenge? Vi har vert sammen i 3,5 år
¤tingeling¤ Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 aha! så du går vgs nå ja;) Jeg skal studere industriell design ingeniør... får se hvordan det går. Vi har vært sammen i litt over 2 år. Går du på prev? Har nemlig sluttet her hehe så håper egentlig hele tiden.. men prøver samtidig å la være.