sandra81 Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Hei dere som er vant med dette. Jeg har veldig uregelmessig menstruasjon, har hatt det siden vi fikk første mann. Nå prøver vi igjen, men det er vanskelig å vite om når det er EL pga av dette. Vi har masse sex og håper på det beste. Noen flere som har sjelden menstrasjon og som prøver? Jeg har ikke lyst til å begynne med tempratur måling og slikt enda og merker ikke når jeg har EL.
Gjest Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 hei,nei æ vet itj æ...enst gode rådet æ kan gi dæ e å ha sex annenhver dag,da e sjangsn størst te å bli gravid:) æ har en stabil syklus sjøl,å æ kjenne når æ har el...æ har el no faktisk så vi prøve for harde livet her i gårdn da hehe:) men d e bare å hopp i høyet å håp på d beste tru æ! lykke te me prøvinga,så sitt nok spirn snart:) påskeklæm fra marthe82:)
sandra81 Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 Takk for gode råd. Det får bli mye sengekos fremover;) Lykke til videre med prøving dere å og håper det spirer hos dere også snart;)
Gjest Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 vi får hei på kvarander:) krysse fingran,å jokk ivei hehe!
Gjest Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 hei. jeg har selv ustabil mens, har prøvd i snart 2 år å få en beby til. eneste råde jeg kan gi er at du tar vitaminer og har sex annen ver dag. det er ikke uvanelig at det tar tid før man blir på vei, så det gjelder å ha is imagen, jeg vet at det ikke er lett. så jeg håper alt går bra for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå