Agne Skrevet 6. april 2007 #1 Del Skrevet 6. april 2007 Jeg har ikke vært her inne på en stund nå, men endelig i dag fikk jeg sjangsen til litt bimming i fred da jeg har jobbehelg og aftenvakt i kveld. Er nå kommet til dag 13 i denne pp. Jeg kjenner faktisk litt el murringer og håper at jeg har rett i det, i så fall er jeg kommet på rett kurs igjen etter noen lange sykluser. Så var det bare om å gjøre å få han med på et lite nyp i kveld etter at jeg kommer hjem fra jobb. Han er jo sykemeldt og er i veldig dårlig forfatning rent psykisk, som jeg jo har fortalt om før. Han er utslitt og deprimert etter lang tids stress og slit, har mistet all tro på seg selv og tror ikke han kan klare å ta seg av flere barn. Dette gir meg full panikk, som før nevnt til dere. Jeg klarte å få en levering av han i forrige uke, så han klarer iallefall å gjennomføre det, noe som slett ikke alle som er deprimerte klarer, det er jeg veldig glad for at han klarer! Jeg er fortsatt optimistisk på at vi vil få et barn til. Jeg er fortsatt like klar og oppsatt på dette prosjektet. Husker i fjor påske, jeg var inne her i forumet da også. Til neste år har vi nok lykkes flere av oss snuppene her inne!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8880940-koselig-med-jobb-i-p%C3%A5sken/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
evigoptimist Skrevet 6. april 2007 #2 Del Skrevet 6. april 2007 Koselig å høre fra deg Agne! Har vært stille her i påska.... Håper du får en fin jobbehelg, med litt påfyll fra mannen underveis:-))) Du skal se du slipper gullegget denne gangen!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX fingre og tær for deg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8880940-koselig-med-jobb-i-p%C3%A5sken/#findComment-8881989 Del på andre sider Flere delingsvalg…
martine68 Skrevet 8. april 2007 #3 Del Skrevet 8. april 2007 Skjønner at det er slitsomt med babyprosjekt når mannen din er deprimert. Du får være glad for de leveransene du får og prøve å time inn kosingen til el-tider. Mannen din trenger jo ikke vite at du har el vet du. Håper du har hatt en flott arbeidspåske. Ikke alle kan ta det med ro i disse dagene. Jeg er overlyklig over at vi har kunnet kose oss masse i påska. Det er utrolig hva noen fridager kan gjøre med lysten. Ungene har jo blitt så store nå at vi voksne kan kose oss i senga utover morgentimene. Mannen min har stått opp ettepå og kokt kaffe til meg som må ligge litt lenger... Snakk om luksus. Håper du får de leveransene du trenger denne pp-en Agne. Krysser fingrene for at det blir vår tur nå. For jeg husker påska ifjor jeg også for å si det sånn..... klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8880940-koselig-med-jobb-i-p%C3%A5sken/#findComment-8896534 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå