Gå til innhold

Kløe og forhøyd gallsyre

Reise

Anbefalte innlegg

Jeg fikk svangerskapskløe siste søndag og blodprøvene viser forhøyd gallesyre. Er nå nesten daglig på Riksen for å sjekke om verdiene forandre seg og hvordan barna har det. Heldigvis har han det fortsatt bra, men der er nå snakk om en tidligere forløsning. Er fra i dag i uke 35 og det ventes gjerne til uke 37. I så fall blir det ikke lenger mai barnet som jeg hadde tenkt. Egentlig var det tenkt med en tur til Gøteborg over påske, men det er blitt litt annerledes nå. Jeg føler meg ganske sliten og har lite matlyst i tillegg slik at det er all right å tilbringe påsken på sofaen hjemme i isteden. Finnes det noe andre med gallesyre/leverproblematikk?

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg har hatt mye kløe og tatt flere leverprøver, men de var visst ok. Hvor klør du, forresten? Har hørt at under beina og i hendene er verre enn på resten av kroppen. Jeg synes det er bra at legene tar en eventuell svangerskapsforgiftning såpass alvorlig og at de sjekker deg så ofte, det er vel mor dette er mest alvorlig for, ikke barnet, om jeg ikke tar helt feil. Har du noen andre symptomer?

Hei Berlin!!

Så fint at du får god oppfølging fra Riksen!! Bra de tar slike ting alvorlig!

Jeg trodde også jeg skulle bli mai-mamma men nå som jeg har fått planlagt keisersnitt 18 april så blir det april baby på meg også.

Håper å se deg på treffet vårt onsdag 11 april.

Fortsatt god påske!

:-)

Hei til dere,

som er også hjemme over påske. Det eneste symptom jeg har er kløe overalt på huden. På føttene er det mest ubehagelig fordi huden er så tynt, synes jeg. Det finnes flere typer svangerskapsforgiftning og det som jeg har er så vidt ikke farlig for meg. Men, jeg få snakke med én som er mer ekspert på dette feltet i morgen. Ja, jeg føler meg også godt mottatt i Riksen.

Angående treffet neste onsdag, så få jeg avgjøre det litt spontant på tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...