Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på lap 7 februar.. Fikk beskjed om å gå på dobbel kur med pergo i 2 mnd... Jeg har nå akkurat hatt den første mnd med pergo...

Jeg har gått på mange pergo kurer før lap og..

jeg har EL og sambo er fin, men fortsatt ingen graviditet...

Jeg kan ikke forstå hva som er problemet når alt er fint med oss begge..

Jeg har en pause mnd nå og jeg har rett og slett mista trua på Pergo..

Jeg er dritt lei av den samme skuffelsen hver mnd.. Jeg hater tante rød... jeg fikk beskjed av gyn at det var større mulighet for oss å bli gravide etter lap fordi da hadde de vært å skylt, men det har ikke skjedd noe nå hvertfall.. jeg gir snart opp... men samtidig så har jeg lyst på barn... :/ Jeg er så forvirra og sliten av alt... Sex er ikke sex lenger... :/ alt har forandra seg og jeg er rett og slett sliten... :/

Det er 2 mnd til jeg skal til gyn igjen hvis ejg ikke har blitt gravid.. jeg gruer meg veldig... jeg vil bli gravid på den vanlige måten... :/

mange tanker i det lille huet mitt nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei MeLittle

Det høres ut som du er lie lei alt som jeg.Jeg har hatt en spontan abort og siden har jeg ikke blitt gravid igjen.Jeg er skikkelig lei alt.Jeg skal til gyn for å få hormon tabletter,men det høres ut som det virket dårlig.Har du hatt skylling av egglederene?

Jeg har en vennine som hadde skylling og hun ble gravid andre måneden etter!håper du lykkes snart!

jeg er ganske fersk innpå her prøver å forbrede meg litt på hva jeg burde kreve når jeg skal til gyn.

God påske hilsen skorpion

Skrevet

Heisann Mortilprematurjente!!!

Seff stresser vi med dette.. Hver mnd samme greine.. Og da blir det til at man tar å teller dager til EL osv.. Vi kan ikke kutte ut å tenke på det. Det trur jeg du forstår.

Jeg har ikke problemer med vekta eller noe så jeg skal ikke gå på noen kur for å gå ned i vekt.

Jeg sliter med å komme meg opp i vekt, men samtidig så er jeg ikke for tynn.. Er 160 cm høy og veier 55 kg..

Så ikke noe galt med vekta mi...

Skrevet

Heisann skorpion01!!!

Jeg har hatt 3 spontanaborter... Det er ikke nå i det siste.. Det er ca 2 år siden jeg hadde siste spontanabort...

Nei, jeg har ikke tatt no skylling av egglederene.. Det eneste som jeg har gjort er den operasjonen.. Ikke noe annet...

Gynekologen min sa at han ikke ville se meg før til våren med en liten en i magen... Virker som jeg må skuffe han der gitt..

Jeg er litt redd for hva som skjer neste gang jeg skal til han...

Men jeg får ta det som det kommer... Får ikke gjort noe annet uansett.. hehe...

God påske til deg og..

Skrevet

Heiiii snuppa. Jeg forstår deg at du er dritt lei, vi er i samme båt:((

sex livet er jo helt på hodet.

Enda en mnd med hun f........ tante rød gud som jeg hater henne.

Jeg håper at til sommeren kommer du meg en liten eller stor kul på magen vennen, unner deg alt godt vet du.

*klemmer deg påskegul*

Skrevet

Heiiiiiiiiiiiii mamma270974 :P

Ja nå er jeg rett og slett dritt lei... Jeg orker snart ikke mer jeg... Blir helt ødelagt av detta :/

Skal ha en fri mnd nå så da skal jeg ikke tenke en dritt på baby..

Har mest lyst til å drite i alt som har med baby å gjøre for å være helt ærlig.. Hvertfall legge det på hylla en stund..

Hadde vært deilig egentlig.. Kanskje sex blir sex igjen.. hehe..

Lykke til til alle som ikke gir opp... ;)

Klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...