Gå til innhold

Noen som har fått gutt når de ikke har vært kvalme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg var kvalm og fekk gut. Denne gongen er eg mykje meir kvalm, og "alle" seier at ein blir meir kvalm dersom ein ventar jente enn gut. Stod til og med i ein artikkel om ekstrem svangerskapskvalme i "Gravid".

Så dersom dette stemmer vil det nok vere fleire ikkjekvalme som får gut enn som får jente.

Skrevet

Hei

Er på besøk fra 2.trimester en tur jeg (siden der virker ikke jo!hehe)

Ville bare si at dette med kvalme har ingen samenheng med kjønn på babyen.

Jeg hadde selv ekstrem svangerskaps kvalme, sykemeldt i 1.5 mnd. pga.konstant kvalme og oppkast. Og jeg venter gutt ;o) (er 19+1 nå)

Vet flere som har fått jente og ikke vært kvalme også...

Så det er nok ikke helt hold i dette med at jente gir mere kvalme ;o)

Skrevet

og som har fått gutt og ikke vært kvalm! glemte jeg å skrive

Skrevet

Jeg var ekstremt kvalm i hele mitt forrige svangerskap, og jeg fikk en gutt. Var nære på at jeg ble innlagt på sykehus..:( Så jeg tror nok ikke at det har noen sammenheng.

Skrevet

okey.takker for svarjeg er 9 uke rpå vei ca og er ikke kvalm.bare litt små uggen og litt svimmel.hmm..blir spennende å se.har også ment at dette med kvalme gir jente kan være veldig forskjellig.

Skrevet

Hei :) jeg hadde et kjempe fint svangerskap med min nr 1. ikke noe kvalm, inegnting og han er en herlig gutt :)

Skrevet

Jeg har hatt ekstrem svangerskapskvalme begge svangerskapene - verst var det første gangen - da ble jeg innlagt...og fikk gutt. Denne gangen var det ille, men ikke fullt så ille...men varte mye lengre....og i følge ul blir det ei jente denne gangen.

Tror nok det har mest å gjøre med hvordan kroppen reagerer på gravide-hormonene ol, jeg da. Mamma var på samme måte som meg.

Har flere venninner som ikke har vært kvalme når de har ventet jente og litt mer kvalme med gutt og omvendt, så tror det er individuelt betinget, og ikke kjønnsbetinget.

Leste også et eller annet om at de som lett blir reisesyk/sjøsyk lettere blir kvalme når de blir gravide...det stemmer for meg i allefall;o)

Skrevet

Jeg har gutt og var ikke kvalm i forige svangerskap! Men nå i dette har jeg vært veldig kvalm:(

Skrevet

jeg var nesten ikke kvalm, fikk gutt. ei kollega har vært mer eller mindre sykmeldt hele svangerskapet var lagt inn på sykehuset 4 ganger m ekstrem svangerskaps kvalme hun fikk oxo gutt.

Skrevet

Ja, jeg fikk gutt og var ikke kvalm i det hele tatt.Var i storform frem til 6mnd.

Er ikke så i form denne gangen:(

mye trøtt og slapp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...