Gå til innhold

Menssmerter i uke 23

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hörer egentlig til i augustklubben men kommer ikke inn på sidene der..

Jeg har hatt en del menssmerter, mest i korsryggen og nederst i magen de siste dagene.

Er det vanlig å få de i uke 23?

Var veldig aktiv, og gikk mye ute de siste dagene, kan det väre derfor?

Noen med erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det samme i natt,men gikk over.visst det vedvarer ville eg oppsøkt lege....hørre og te juli ka e det me den siå der så alltis ska forsvinna??

Skrevet

hm, nå mener jeg ikke å skremme altså, men rier kjennes jo som veldig sterke menssmerter. så hvis de er veldig sterke så ville jeg ringt inn til føden.

Skrevet

har hatt mensmerter jeg oxo i 2-3 dager nå, er smertefullt til tider... lillemann er aktiv så håper alt er som d skal..men vedvarer dette lenge kommer jeg til å kontakte jordmor eller lege.. for d er ubehagelig...

Skrevet

har slike smerter jeg oxo, men jordmor sa at det sannsynligvis bare var en form for kynnere! kommer ofte tidlig morgen, på kvelden eller hvis man er i mer fysisk aktivitet enn vanlig, løfter tunge ting osv...!

Skrevet

har det mye på morning å kveld kan ver ganske skremmande te tider...men prøve å tenka at det e normalt itte det eg e lest....men blir det for mye e det å ringa te føden å hørra me de:) å det e ganske irreterande me august siå så dette vell heila tiå!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...