Gå til innhold

Negative tester men ingen mens??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå begynner jeg å lure skikkelig her. Testet sist på søndag,skal teste igjen i morgen. Har testet 7 ganger så langt på 3 uker,alle negative og ingen mens enda.

Syklusen min er veldig varierende, men nå burde mensen ha kommet for mange dager (uker?) siden.

Noen fler som har erfart negative tester og fremdeles er gravide? Jeg har følt at jeg er det, har jo vært det noen ganger nå (både mistet og fjernet) og alle symptomene er der. Kvalme,hodepine i ny og ne, og humørsvingninger til de grader.

Av tester nå har jeg brukt New Generation og Clearblue.

Kan det være innbilt svangerskap? hehe.

Kan noen med erfaring hjelpe? Vurderere en legesjekk om morgendagens test er negativ og mensen ikke har kommet til uken :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei,d kan jo vær at syklusn din har komme ut fra gjenge da!

tru kanskje d e likast om du tar dæ en tur te legen,så du bli undersøkt nøye;)

ellers så kan d jo vær innbilt svangerskap å,men vi får håp at d e en litn spire i magen din;)

lykke te å gå påske!

Skrevet

hepp! er i samme båt...

ikke hatt mens siden januar...og nei, er heller ikke gravid. Frustrerende, for man får jo ikke begynt på ny prøveperiode heller så lenge den teite tanta holder seg borte!!!

hehe...pleier også å skylde på mitt innbilte svangerskap :) Og håper på et mirakel til tross for at det er lite sannsynlig...

Skrevet

hei. det er 10 dager siden jeg sku hat mensen, har tat to negative tester. så jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg er jo kvalm, øm på mage og bryster, svimel og lit humørsyk.

det er så utroli kippt at kroppen er uregelmesig det tuller sån med hodene våres.

Skrevet

Hører til her jeg også.

Frustrerende greier.

Skulle hatt mensen for over to uker siden.

Har tatt 4-5 negative tester, så jeg har gitt opp håpet om å være gravid.

Håper bare mensen kommer snart da...

Skrevet

Ja dette er vanskelig. Har alltid hatt lange sykluser,fra 5-6 og t-o-m 7 uker mellom hver mens. Men så lenge uten har jeg aldri vært.

en siste test i morgen formiddag når apoteket er åpent igjen, skal bli spennende å se.

Snakket med en god vennine av meg,hun er over 50 og jobber som noe hjerne greier på et sykehus i nærheten,hun sa at det er ikke altid testene er riktig heller. At jeg kanskje er gravid selv om det ikke viser det, de er jo "99 %" korrekte,og det skal litt mer enn 5 hormoner til i urinen for å slå ut. Stress kan visstnok senke hormon produksjonen sier hun, så hun mener jeg kan være gravid men at HCG nivået ikke er høyt nok til å slå ut positivt på en test.

Skal poste i morgen etter test. må vel sende mannen på apoteket før jeg står opp så jeg får brukt morgen-urinen :)

Lykke til jenter.. om magen er tom får vi hvertfall håpe mensen kommer tilbake så vi kan fortsette å prøve.

Skrevet

Hei.

I samme båt. Hadde siste mens 15.februar og er ikke gravid......Lykke til videre:)

Skrevet

bestil time hos din lege du på tirsdag.... det er best

Skrevet

Mensen kom på søndag,takk og vel for det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...