Gå til innhold

Er d noen andre som er i rundt uke 35 og?

Anbefalte innlegg

Har vondt noen ganger i magen når de skal reise seg opp eller sette seg ned. D er på en måte slik at d stopper, jeg får ikke til å bøye meg mer..

Å jeg har begynt å fått vondt nederst i magen når jeg tisser eller er tissatrengt...

Jeg er førstegangsfødene så jeg vet ikke hva d er..

Er d bare kynnere?

Noen som kan hjelpe?

Fortsetter under...

Annonse

Hm.. det kan være UI (urinveisinnfeksjon)også da.. men kan jo også være det at hode fester seg.. husker ikke hvordan jeg var selv når hode festet seg..festet seg ganske tidlig her.. men tror jeg hadde det litt som du har nå..

Jeg hadde driiiiiiiiiiiit vondt, kjentes ut som 20 ganger sterkere en mens smerter.. legen trodde det først var UI, men det var bare magen som strakk seg og vokste:) å hode hadde festet seg..Men om du får mer vondt burde du kontakte legen da.. bedre å sjekke for mye en for lite..derfor vi har gratis legevisit:) god bedring

det har jeg oxo gått.. men var ferdig våren 06. gikk allmenn på byggning nå i år, men sluttet. mistet interessen og vår så mye borte at jeg fikk varsler i alle fagene allerede i september, og da orket jeg ikke mer hehe. så frem til nå gar jeg jobbet som hjelppleier på Lillehammer sykehjem. men nå er det altså slutt på det.

Du får ha lykke til på skolen da.

Smertene dine høres ganske normale ut. Jeg er andre gangs og hadde så vondt øverst i magen at jeg ble sendt på ekstra UL. Alt var som det skulle så legen konkluderte med at smertene kom fordi ungen hadde snudd seg og lå å sparket så mye oppover at jeg rett og slett ble støl og øm av det.

Det at du får vondt nederst imagen når du er dotrengt eller er på do kan komme av at babyen holder på å gli ned i bekkenet.

Kynnere er når magen blir hard. Det gjør som regel ikke vondt. Har du noe som ligner på menssmerter så er det rier. Så lenge det ikke kommer regelmessig, varer veldig lenge eller gjør ekstremt vondt så er det bare kroppen som trener seg til fødselen.

Blir du bekymret så ring føden!! De er der for deg, 24-7 :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...