Gå til innhold

hvilen uke snakker vi om.?

Anbefalte innlegg

Når jeg leser innlegg hvor man skriver hvilken uke man er i. mener de her inn da de antall uker som våres egne sider her inne tilsier?? som jeg har termin 25 mai. å her inne er jeg i uke 33. på andre sider er jeg i uke 32. hva snakker vi om her inne.å hvor mange uker snakke vi her inne. mente jeg så et sted en gang at de regna helt til uke 44.da først var det 2 uker overtid.normalt er vel det i uke 42? må bare innrømme det går rundt for meg disse ukene. hehe.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8880107-hvilen-uke-snakker-vi-om/
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei. jeg er 36+4 det vil si at jeg er inne i min 37 uke. så da er du 32+ det vil da si inne i din 33 det er slik jeg har oppfatta at bim regner i allefall. Normalt er det 40 uker man regner og 42 som overtid etter som jeg har skjønt det. vet ikke helt hvordan de dere 44 er jeg.. har ikke helt skjønt det. Jeg har termin 2.mai og vet jeg er 36+4 nå og at 16.mai er min overtid. så jordmor sa at han skulle være ute til 17. så forholder meg til det jeg.

Hei.

Du har termin samme dag som meg.:) dvs.I dag,torsdag 12 april starter me på uke 34.Neste torsdag dvs. 19 april starter me på uke 35:) torsdag 26 april=36 uker osv osv..

Så i dag er du og eg 34 uker på vei.Grattis:)

Hvor skal du føde?? Bergen her:) (eller voss om eg kan nå det)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...