Gå til innhold

Bleeeeeh..... Utblåsning!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så spent, så nervøs og så inni granskauen usikker...

Det kan jo hende jeg lurer meg selv fullstendig!

Å at syklusen bare har blitt mye lengre pga. pilleslutt.... men det stikker fælt i magen, men kun på venstre side... Også får jeg noe som kan minne om hold på venstre side om jeg reiser meg fort opp eller strekker meg litt ekstra osv....

Høres det ut som om det kan være en huleboer som driver å ommøblerer? Eller er jeg bare utsatt for en dårlig aprilspøk fra hjernen min?

*sukk*

Hjernen min jobber på høygir om dagen, og jeg tenker så mye frem og tilbake at jeg aner ikke hva jeg skal tro lengre...... ÆÆÆÆÆHHH!!!!

Måtte bare blåse ut litt her.... =p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blås i vei du ;) jeg skjønner deg så godt. selv om jeg ikke har hatt noen sjanse til å være gravid (p-pilla funker jo hver gang:) så har jeg hatt sånne dager der jeg er sååååå kvalm og vondt i puppene og alt det der. Hjernen spiller oss små puss hele tida... hadde du bestilt legetime?

Skrevet

Jeg har ikke bestilt legetime ennå nei... Men lurer på om jeg skal gjøre det....

Har ikke hatt ømme bryster, før NÅ!! Nå begynner brystvortene bli veldig ømme, og det har jeg ikke vært borti før... Så jeg lurer litt på om det er enda et lite puss fra kroppens side....!!

Men jeg trur jeg skal bestille meg en legetime jeg, men da er det veldig kjedelig om tr kommer i morgen da, også har jeg bestilt time på onsdag eller noe :P

Skrevet

Ja, det er jo typisk det :D

Men... jeg har lest litt om det der. Tidsrommet mellom el og mens er alltid like lang, men hvis kroppen merker stress eller andre ting så kan el bli utsatt. Det er som om kroppen sier at: nei du er for stressa til å få barn nå. Men har du først hatt el så kommer mensen alltid etter en viss periode... med mindre man er blitt gravid da...

Nei, jeg veit ikke jeg. når testene er negative og sånn. men det tar visst ofte en stund å få så høyt hormonnivå at testene klarer å lese det som positivt. Så jeg ville ikke gitt opp håpet før mensen faktisk kommer:)

Jeg unner deg ikke denne ventinga, men en liten del av meg er litt misunnelig og, heh;)

Skrevet

Heheh.... En venninne av mamma fant ikke ut at hun var gravid før hu var 7mnd på vei pga. uregelmessig mens og et HcG nivå som ikke slo ut på tester... Et ekstremtilfelle, men kan jo være mulig! hehe..

Jeg vet jo ikke om jeg hadde el akkurat den dagen, men jeg regnet bare ut når jeg hadde siste mens og sykluslengden jeg har pleid å ha... Jeg har ikke vært unormalt stressa heller egentlig.. Det har faktisk vært en veldig rolig periode!

Jeg fikk også sambo til å kjenne på magen min på hver side av hoftene..

Han mente jeg var stivere og strammere på høyre siden... Det krasjer kanskje litt med at jeg føler at det strekker på venstre siden...? men jeg vet ikke jeg... Har du noen peiling på det der?

Skrevet

Nei, det aner jeg ikke noe om. Kan hende det ikke har noe med saken å gjøre?

7 mnd var lang tid da. Da har man jo blitt ganske stor, eller hva? Og kjent spark kanskje? Og så har man plutselig bare 2 mnd på å bli klar i stedet for 9.... da hadde jeg nok fått litt panikk:D

Skrevet

Hadde nok jeg også :P Men det hadde vistnok ikke syntes engang... Hu hadde lagt på seg så jevnt over det hele... Så folk fikk sjokk når a plutselig hadde blitt mamma :P

Babyen var jo veldig lita da, men er fortsatt ganske utrolig! å hu var bare 16år da, å hadde ikke akkurat store valget mellom å ha babyen eller ikke da....

Har hørt at man ofte kan bli strammere på den ene siden om man er gravid, men det er kanskje bare en gammel myte som jeg har dratt med meg =p hehe

Skrevet

Jeg har ikke satt meg inn i alle disse symptomene ennå jeg;) bare veit om de vanlige som ømme pupper, utflod, kvalm, tisser mye, oppblåst og sånn. men det kan jo hende det stemmer da ;)

hva sier samboeren din da?

Skrevet

Han sier at vi får vente å se... å om jeg føler at jeg skal dra til legen, så gjør jeg det... hehe...

Men jeg har ikke vært så tissetrengt akkurat da, men føler meg veldig oppblåst og derav utlufting... hehe..... Kanskje det bare er gass i magen =p

Men puppene blir ømmere og ømmere da, ihvertfall brystvortene... men det har skjedd nå det siste døgnet...

Skrevet

Hei=)

Skjønner godt at du blir frustrert!

For noen kan det ta ganske lang tid fra pilleslutt til man får tilbake mensen. Da jeg slutta på pilla gikk jeg med masse graviditetssymtomer den første tiden, så fikk jeg mensen på dag 32.

Det kan jo hende at det er EL som er på vei nå da, veeldig forsinka. Høres ut som du har EL-smerter.

Eller så kan det jo hende at det er en spire som fester seg. Du får komme deg til legen og sjekke det ut. Man kan jo bli gal av å gå rundt sånn. Krysser fingrene for at du er gravid!

Skrevet

Hei på deg,

Uff, jeg skjønner også at du er veldig forvirret!!

Enig med Dreamer, bestill en lege time og se hva legen sier :=)

Ikke vits i å gå å bekymre seg unødvendig!

Lykke til og fortell oss inderlig hvordan det går med deg!

Stor klem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...