Gå til innhold

Har noen fått?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hey!!!! :-)

Jeg står først på termin lista over oss som har termin i mai så jeg mener at jeg bør få føde først :-)))))))

Er ikke fint å snike i køen, men hvis noen virkelig føler trang til å føde før meg så er det også helt ok :-)

For å være litt seriøs så nærmer tiden for at det blir vår tur ril å føde med stormskritt og jeg ønsker alle sammen lykke til i sluttspurten av svangerskapet.

Jeg synes det er trygt og greit å fortsatt ha krypet i magen, jeg. Vet liksom hva jeg har:)). Aner derimot ikke hva jeg går til når han blir født! Har termin 13 mai men tror kanskje at jeg føder litt før - såååå mye kynnere hos førstegangsgravid... Pakker den berømte sykehusbaggen i påska, sånn i tilfelle.

Masse lykke til, alle sammen!!!!

Annonse

Har ikke fått enda, men regner med at jeg har junior ute av magen i løpet av ihvertfall 2 uker..... Har diabetes og babyen har den siste tiden vokst altfor mye. Skal til vurdering på føden på mandag for å se at alt ser greit ut. Regner med å bli igangsatt før termin, som er 1. mai.

Gru/gleder meg nå om dagen, men har alt klart, så vil jo bare at han skal komme liksom..... Blanda følelser ja=)

Inatt har jeg hatt en helt jævlig natt med kynnere, kvalme og sykt vondt i bekkenet, klarte nesten ikke åh stå opp idag tidlig fordi det var så vondt...

Mamma hadde våknet inatt med en følelse at noe var på gang, så jeg krysser fingrene og håper ;) Skal til legen på tirsdag også...

Alle sier at jeg er så stor nå så alle tror jeg føder før den 7 mai :D

sånn har jeg hatt det i en stund nå, mye kynnere og kvalme og vondt bekken, klarer nesten ikke snu meg i senga eller stå opp. Magen har sunket og hodet festet, men regner vel med at det kan gå mange uker til enda. termin 2.mai men det er jo lov å håpe om at det er noe som skal skje om ikke alt alt for lenge.. det gjør jeg :P

Annonse

Hei, jeg har ul-termin 6.mai (menstermin 27.april) Hode har festet seg og nå tror jeg jammen meg slimproppen gikk i sta :) så tror nok jeg sniker litt i køen, ja...sist gang gikk det 4dager fra proppen gikk til jeg fødte...så jeg håper det ikke går så lenge til...er jo bare 18dager til menstermin, så det skal jo ikke være noe fare nå :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...