Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Hei og god påske alle sammen! Jeg er på besøk fra 3 tri. Jeg har problemer.. Kommer ikke inn på hverken 2. eller 3. trimester, kan noen andre prøve,og gi meg tilbakemelding..? På forhånd takk.
Ranveig R Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Hei! Eg sliter og skikkeleg i dag, har ikkje klart å logge meg på verken her eller på DiB før no. Eg får heller ikkje fram 2. eller 3. trimester, og er veldig spent på om eg får til å få lagra dette svaret... )
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 6. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 6. april 2007 Takk. Jeg har også hatt problemer med pålogging... Vi får bare håpe at de som er ansvarlige for sidene ser det og ordner opp.
Ranveig R Skrevet 6. april 2007 #4 Skrevet 6. april 2007 Ja, får håpe ikkje alle har fri ein langfredag ) Ser ut til at dei debattane det er minst aktivitet på fungerar, men skravlesidene er i alle fall på jordet...
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 6. april 2007 #5 Skrevet 6. april 2007 Tror ikke det har så mye med aktivitet å gjøre for jeg kommer heller ikke inn på april 2007 klubben, og det er mindre aktivitet der enn på 1. tri!
Milla-baby Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 jeg kommer ikke inn på 2.trimester, der jeg hører til (
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå