Gå til innhold

Hvor lenge sitter de i vippestolen nå??


*Lucia*

Anbefalte innlegg

Hanna er veldig glad i å sitte... vil opp hele tiden og blir fortere lei av å ligge. Men det er vel ikke så bra å sitte for de små enda. Vippestolen er fortsatt i "liggende" posisjon men der kommer hun i alle fall litt opp (i forhold til å sitte i fanget :-)

 

Hvor lenge lar dere de små sitte nå?

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sitter til hun klager... 15-20 min, kanskje?? Hun er såpass sterk i ryggen at jeg tror ikke det skader! Har min vippestol i et hakk over liggeposisjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en fisher price vippestol med musikk, vibrering mm. Når jeg setter henne i den nå, løfter hun ryggen opp så den blir ikke brukt så ofte lenger.

 

Men har kun latt hun sitte der i 20-30min... ikke altid hun gadd å sitte så lenge heller, utolmodig denne her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun sitter vel et kvarter tyve min kanskje. Som regel hvis jeg lager mat etc, og jeg lager jo sjelden ting som tar veldig lang tid så ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rundt 15-20 minutter,han liker egentlig bedre og ligge på gulvet! Så da lar jeg han gjør det.. Når det er sånn liggeposisjon på stolen,så kan det vel ikke gjøre så mye om de sitter i den en stund nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom det er ryggen du tenker på så er visst ikke det noe skadelig. Spurte nemlig helsesøster om dette fordi snuppa er så tett hele tiden så derfor har jeg latt henne få sove i den.

Grunnen til at babyer ikke skal ligge så mye i vippestol er at de blir innaktive, fordi de ikke får boltre seg så mye. Men dersom ungen skriker på gulvet og vil ligge i vippestolen, så er det jo ikke noen forskjell på å ha dem i vippestol og i hendene.

 

Vi bruker stolen masse til snuppa så dersom det hadde vært skaldelig for henne så ligger vi tynt an iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marcus kan sitte der i 15-20 min alene. Men liker godt at vi er der og prater med han... Har BabyBjørn vippestol som er helt genial. Perfekt form til rompa, og mye gynging:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ryggen jeg tenkte på ja. Var på hs i dag og spurte. Hun syns ikke man skal sitte såååå lenge av gangen. Men hva er lenge for det var helt greit mens man dusjet / spiste / lagde mat osv.

 

Her vil nesten ikke Hanna ligge lenger, kun sitte på fanget....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie sitter i vippestolen når jeg ordner mat til henne:) da får hun litt fruktpure samtidig..hehe.. oxo sitter hun i den innimellom.. idag satt hun i kanskje 20 min og fikk fullstendig latterkrampe når jeg gynga på den..hehe.. morsomt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...