IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 6. april 2007 #1 Del Skrevet 6. april 2007 men ser ikke ut som en dritt skal skje hos meg. han skal vel leke like sta som mora si vel, når ho skulle bli født. Jeg ble tvungi ut av hula mi 11 dager på overtid, så da skal vel han ikke være noe bedre tenker jeg. Men jeg gjør det enkelt og greit jeg! sender han rett på disiplin leir når han kommer, sånn at han skjønner at han skal høre på mora si! han festa hue i uke 32, jeg fikk åpning 28 mars og slimproppen gikk 29 mars, har slima litt og hatt masse vondt i mage og rygg, mye vondt i hue og har prøvd alt som er av kjærringråd! Men han er jo sta vel. vedder på at legen må holde pistol til hue hans før han kommer ut! lille mafia bossen det greiene her... men er jeg jo derfor han skal hete Marcus Alexander. Begge navna stammer jo fra to store krigerkonger. Han følger vel bare etter.... andre med termin i dag, som regner med å gå langt over tia, pga en unge som ikke har disiplin???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå