Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 Jeg Gikk på pergo denne måneden. Er en dag over IKM. Tok en graviditetstest i natt... Utrolig dårlig urin, bare en time oppspart (jeg trodde jeg hadde sovet myyyye lengre, men dog... Det kom to streker.... Men den ene er muligens bare skyggestrek. det er ikke noe særlig farge i den, men streken er like bred som kontrollstreken, og du ser den relativt greit, men dog veldig svak. Problemet er.... Hvis jeg nå er gravid, har jeg driti meg ut... Jeg har jo mistet 4 ganger, og i og med jeg testet negativt en dag FØR IKM, så regnet jeg med at jeg ikke var gravid, og glemte alt om resepten på progresteronsprøyter, å dro til oslo... og nå er det påske, Jeg får ikke tak i gynekologen min nå (mulig jeg kan nå han på mobilen) og jeg drar klokka syv om morgenen til gran canaria, for å være der to uker.... ble bare redd jeg.... for sansynligheten for at jeg er gravid... ja... den er jo rimelig stor. Skal jeg nå miste igjen jeg da, fordi dumme meg glemte reseptene i kristiansand? :-( :-( noen tips?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 6. april 2007 #2 Skrevet 6. april 2007 Først av alt: *trøsteklem,dettegårnokbra* Får jo håpe at den littegranne usikre testen viser rett:0) Prøv å få tak i gyn, du. Så går det jo alltids å faxe en resept til et sånn vaktåpent apotek, vel. Lykke til.
Miss_X_1974 +lillegutt Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Først må jeg si: GRATULERER Kan du ikke dra på legevakta i Oslo? Der får du sikkert ny resept og kan hente de på apoteket i dag....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå