Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er på dag 9 nå. Vet ikke om det jeg kjenner er syptomer på progestan, men har endel murringer og superømme pupper. Dette er spennende, merker jeg tenker mer på det nå enn jeg gjorde første uka:-(

Vi får håpe på mange positive tester neste uke;-)

Har som deg ikke kjent noe de siste dagene - er også på dag 8 nå. Hadde litt "lugging" på den ene siden i dag, men ikke vet jeg om det var helt normalt eller noe annet som skjedde...

Prøver å ikke være så voldsomt aktiv disse dagene, men en må jo røre på seg :-)

Ønsker dere alle lykke til!

Mange gode klemmer

Annonse

Heisann.

Er på dag 10 og har som dere ikke kjent så veldig mye..Litt mensmurring men det er alt...

Begynner å tenke på test..og da gruer jeg meg ..... Vil så gjerne at det skal være noe nå....

Ønsker alle sammen lykke til..Måtte d bli mange positive tester framover!!!

Hei igjen..

Hvor mange ganger har du tatt da?

Dette er mitt 4 og jeg har egentlig ikke kjent så mye noen av gangene, kanskje mest 1 gangen...

Man skal kanskje ikke kjenne så mye heller..

Som sakt før så er det bedre å være i denne "kanskje er j gravidboblen"

Hei jenter.. jeg slenger meg med her jeg. Ser at jeg ligger noenlude likt som dere.. er på rugedag 9 og merker selv ingenting.. etter 4 forsøk begynner jeg å lure litt om vi noen gang skal få det til..

Hvordan går det med dere?

Lurer på om jeg skal teste i morgen.. skal inn å ta blodprøve på riksen tirsdag men tror ikke jeg holder ut å vente til det.

Annonse

Ja det blir rugedag 9, og skal da teste nøyaktig 14 dager etterpå. Sikkert litt forskjellig praksis fra sykehus til sykehus, men det betyr vel at det kan slå ut tidligere......... Jeg kommer nok til å teste før på egenhånd;-))

Men jeg har dessverre ikke noe "feeling" av å være gravid. Litt uvell i dag men det kan jo være hva som helst. Litt kjenner jeg i magen men det er helst tidlig om morgenen.

Hei du.. Er ny her men må bare svare på ditt inlegg. jeg er på dag 12 og har en del murringer i magen enda. Har hatt det fra første dag. Vet ikke om det skal være sånn. Var veldig øm i brystene men det gikk over på ca dag 10.. Får sånne krampetrekninger i magen har du hørt om andre har det sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...