Syltetøy1 Skrevet 6. april 2007 #1 Skrevet 6. april 2007 7 dager til IKM her. ) Og 6 dager til testinga starter. Tiden går faktisk fort, heldigvis.. Men nå er det natta.! God natt, jenter! Og ikke minst; God påske til alle sammen der ute! )
har4barn Skrevet 6. april 2007 #3 Skrevet 6. april 2007 Her er det tre uker(!) igjen enda, så jeg må nok smøre meg med tålmodighet. Lykke til!!
Syltetøy1 Skrevet 6. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 6. april 2007 *dreamer*: Vi har IKM på samme dagen. =) Når skal du teste?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2007 #6 Skrevet 6. april 2007 Så spennende=) Håper det har klaffet for oss begge! Jeg har tenkt til å teste neste lørdag hvis TR ikke har kommet. Håper jeg klarer å vente, er ganske testoman;-) Hva med deg?
Syltetøy1 Skrevet 6. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 6. april 2007 Jeg tror jeg blir å teste torsdagen før IKM, eller på selve IKM-dagen. ) På de fleste som er gravide slår det som regel ut da, har jeg lest. =) Krysser fingrene for at ALLE tester positivt i UKE 15. ;o) hehe.. Er jo lov å håpe.. =)
Charla Skrevet 6. april 2007 #8 Skrevet 6. april 2007 HEI-HEI! 6 dager til IKM her. Tester lørdag 14. hvis ikke tr har meldt sin ankomst. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!!!! Klemmer fra meg:)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 6. april 2007 #9 Skrevet 6. april 2007 Jeg har ganske kort lutealfase, så prøver å ikke teste før IKM, men jeg gjør det sikkert;) Krysser fingrene for at alle tester positvt i uke 15 jeg og, hehe. Det hadde vært noe det=) Og alle andre da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå