Gå til innhold

Solskinnssnuppa`er med babylyst- uke 14

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er mange som ønsker å delta i denne "gjengen" her, noe som er helt supert. Tenkte kanskje vi kunne fortelle litt om oss selv ved å svare på enkle spørsmål. Marker punktene, klipp dem ut og lim dem inn i svarboksen, og svar på det du ønsker. Hvis det er flere punkter dere vil si noe om er det bare til å tilføye. Jeg kom ikke på flere i farten...er litt sent nå, så får vel komme meg i seng!!!!

Navn (bare hvis du har lyst): Siv

Alder (din og kjærestens): Jeg er 23, han er 26

Yrke/utdanning (din og kjærestens): Jeg går på sykepleien (ett år igjen), han er delesjef på Bavaria

Hvor lenge har dere vært sammen: 8 år

Interesser: Det er vel ikke noe jeg skikkelig "brenner" for. Jeg trener på treningssenter, men det er vel ikke akkurat min største interesse (!). Jeg er glad i å reise og drømmer om å reise til Thailand eller Maldivene. Jeg liker hunder, spesielt hunden min, Tassen:)

Sivilistatus: Samboer- har vært forlovet i 7 år. (på tide å gifte seg nå)!

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Vi har en datter på 6 1/2 år.

Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg vil ha 4, han vil ha 2. Da blir det kanskje 3 ;)

Når har dere "planlagt" å bli gravide: Starter prøvinga om ett år! Skal være gravid innen juni neste år!!!!

Navn hvis det blir gutt: Leander, Daniel, Jonas, Alexander, Andreas +++

Navn hvis det blir jente: Nora, Ida, Madelene, Linnea, Synne, Emilie, Julie osv.osv.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navn (bare hvis du har lyst):

Alder (din og kjærestens): Jeg er 23, han er 26 (snart 24 og 27)

Yrke/utdanning (din og kjærestens): Jeg er førskolelærer i fast jobb, han er selvstendig.

Hvor lenge har dere vært sammen: 2 år ( føles som 10)

Interesser: Har ingen store hobbyer, liker å lese bøker og prøver å trene litt..

Sivilistatus: Samboer.

Barn fra før (hvor mange, barnas alder): Nei

Hvor mange barn ønsker du/dere: Jeg vil har 2 eller 3, men sambo vil vel helst ha ett fotballag... hehe

Når har dere "planlagt" å bli gravide: Ikke helt avgjort enda, men starter vel innen 2007 er over.

Navn hvis det blir gutt: Adrian, eller noe annet...

Navn hvis det blir jente: Jeg syns Tuva er fint, men sambo er ikke helt enig....

Skrevet

Kjekt å høre fra deg igjen *Siv*! Var blitt en stund men er godt å ha deg tilbake!

Syns forslaget ditt med punkter å svare på var genial - så kjenner vi hverandre litt bedre! Har kopiert dine og rosered sine svar og puttet dem inn under den originale uke 14 tråden - der er alle vi andre - så kan resten av oss svare på dem! Kommer til å starte en ny tråd hver mandag med neste ukes navn og det er vel greit om vi bare ha en tråd med det navnet - kan fort hende at folk detter ut hvis ikke?!?

Hva har du drevet tiden med siden sist da??? *Nysgjerrig*

Ellers ønsker jeg rosered også velkommen i tråden!!! Kom over til den andre med samme navn og treff alle de andre!

Solskinnsklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...